środa, 15 lutego 2023

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. W cieniu drzew. Pierwsza wiosna. Tom 4” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. W cieniu drzew. Pierwsza wiosna. Tom 4”, który otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.








Nadeszła wiosna, a mały dzik wraz z tatą postanowili nazbierać kwiatków dla mamy. Plan świetny, niestety gorzej z realizacją. Mały dzik ciągle kicha i psika, co odbiera radość ze zbierania. Czy tata znajdzie sposób na alergię? Co jeszcze spotka rodzinę dzików?


Historia w komiksie jest prosta, a przy tym ciekawa i pełna humoru.


Okładka twarda i solidna, dzięki niej książka nie zniszczy się szybko.

Wizualnie komiks jest rewelacyjny. Ilustracje, jakie w nim znalazłam, są śliczne, przyciągają do komiksu i sprawiają, że chce się po niego sięgać cały czas.

Przeznaczony już dla pięciolatków i moim zdaniem jest do nich doskonale dostosowany.

„Mój pierwszy komiks 5+. W cieniu drzew. Pierwsza wiosna. Tom 4” to ciekawy, momentami zabawny komiks, który polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz na FB.



Mój pierwszy komiks 5+. W cieniu drzew. Pierwsza wiosna. Tom 4

3 komentarze: