wtorek, 14 lutego 2023

Wydawnictwo Marginesy Książka pt.: "Miau. Kompletna historia kota” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Miau. Kompletna historia kota”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Marginesy.









Koty to według mnie fascynujące zwierzęta. Niektóre chodzą własnymi drogami, niektóre potrafią mieć własne „fochy”, inne pokazać pazurki. Bywają słodkie i urocze, a także bardzo inteligentne. Każdy z nas potrafi coś o nich powiedzieć, jednak tak naprawdę nie wiemy zbyt dużo. Dzięki książce możemy poznać je bardzo dokładnie.

Dziesięć rozdziałów, a w nich ogromna dawka wiedzy o kotach. Poznamy ich historię od samego początku, aż po czasy współczesne. Dowiemy się co, o nich się mówiło w dawnych czasach, co łączyło je z kobietami. Poznamy fakty i mity, zwyczaje i wiele więcej. Moim zdaniem pozycja jest bardzo bogata w wiedzę o kotach.

Wizualnie książka zdecydowanie przypadła mi do gustu. Znalazłam w niej ponad 150 zdjęć, które przyciągają wzrok i zachęcają do sięgania po nią.

„Miau. Kompletna historia kota” to książka, która będzie ciekawym pomysłem na prezent dla każdego, kto lubi koty. Polecam.





Moja ocena – 8\10





Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Marginesy oraz na FB



Miau. Kompletna historia kota

3 komentarze: