środa, 15 lutego 2023

Wydawnictwo WasPos Książka pt.: "Lodowe serce” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Lodowe serce”, którą otrzymałam od Wydawnictwa WasPos.





Rozalia Sokolov to kobieta o dwóch twarzach. Z pozoru niewinna, grzeczna i ułożona, tak naprawdę jest wyśmienitym szpiegiem i zabójcą – Lodowcem. Od kiedy miała 4-latka, była szkolona przez ojca, od kiedy była mała, musiała ukrywać więź, jaka łączyła ją z bratem a w późniejszych latach również z kuzynem. Wiedziała, że jeśli ojciec by się dowiedział, jak im na sobie zależy, bez wahania by to wykorzystał.
Pewnego dnia dowiaduje się, że jej kuzyn zginął. Jest to dla niej bolesne, tym bardziej że nikt poza bratem nie może się dowiedzieć, jak bardzo ją to poruszyło. Przyciąga zemstę i zamierza zrobić wszystko, aby do niej doszło. Niebawem pewne zdarzenia sprawiają, że Rozalia trafia, w ręce capo di tutti capi Zacariasa Delgado. Czuje, że na tym się zakończy jej życie. Jednak mężczyzna ma wobec niej swoje plany. Jakie? Co stanie się z Rozalią? Co ją połączy z Zacariasem? Kto odpowiada za śmierć jej kuzyna?

Książka, która trzyma w napięciu, która wciąga i to tak bardzo, że musiałam przeczytać ją w całości jednorazowo. Historia Rozalii okazała się świetna, pełna tajemnic, niebezpieczeństwa, brutalności, a jednocześnie więzi rodzinnej, miłości, lojalności. Mnie zdecydowanie się podobała. Akcja sprawnie poprowadzona, ze zwrotami, które potrafiły zaskoczyć.

Rozalia od najmłodszych lat była brutalnie szkolona przez ojca. To, co jej zgotował człowiek, który powinien być dla niej wsparciem, było straszne. Na dodatek musiała ukrywać uczucia, jakimi dążyła brata i kuzyna. To kobieta, która jest bardzo niebezpieczna, bezwzględna, zimna, okrutna. Osobiście ją polubiłam.

„Lodowe serce” to niebanalna historia, która dostarczyła mi wiele emocji podczas czytania. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo WasPos oraz na FB



3 komentarze: