niedziela, 26 lutego 2023

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Magiczna 7. Prawda.” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „Magiczna 7. Prawda.”, który otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.








Światu zagraża Bestia, dlatego po, mimo że są wakacje, nie ma czasu na nudę. Przyjaciele muszą przygotować się do walki, znaleźć sposób, aby go pokonać. W tym celu Leon przeszukuje niemałą bibliotekę ojca, gdzie udaje mu się odkryć pewne tajemnice, a także dowiedzieć się co nieco o pradawnych Magach. Czego się dowiedział chłopiec? Jakie tajemnice poznał? Czy będzie to wszystko pomocne w pokonaniu Bestii?

„Magiczna 7. Prawda.” to kolejny tom z serii, która mojej córce się podoba. Mamy tu historię pełną magi, przygód, a jednocześnie nastoletnich problemów i radości. Komiks czyta się szybko, z dość dużym zainteresowaniem. Według Amelii z nim po prostu nie da się nudzić.

Komiks raczej dla starszych dzieci, a przynajmniej ja tak uważam. Fabuła jest dość mocno rozbudowana i według mnie młodsze mogą się w niej po prostu pogubić.

Wizualnie komiks jest ładny. Ilustracje ciekawe, w żywych kolorach, przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

„Magiczna 7. Prawda.” to ciekawa propozycja dla starszych dzieci lubiących czytać o magicznych przygodach. Polecam.





Moja ocena - 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz na Egmont Polska



Magiczna 7. Nigdy sami

3 komentarze: