środa, 4 stycznia 2023

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Niebezpieczne pragnienia” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Niebezpieczne pragnienia”, którą otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.





Książka pt.: „Niebezpieczne pragnienia” to drugi tom cyklu Niebezpieczne piękno.

Tom pierwszy to książka pt.: „Niebezpieczne piękno”.




Miłość, jaką poczuła do Nasira, jest ogromna, a życie mężczyzny bezcenne. Dlatego, pomimo że bardzo się tego boi, aby zapewnić bezpieczeństwo mężczyźnie, postanawia zawrzeć układ z samym Dimitriem. Bardzo się boi powrotu do niego, do koszmaru, jaki miała nadzieje już mieć za sobą, jednak nie widzi innego wyjścia. Ma świadomość, do czego jest zdolny, a wypadek Nasira to dopiero początek tego, co może mu się stać, jeśli ona nie będzie posłuszna. Jednak nic nie dzieje się tak jak powinno, a ona nie dociera, tam gdzie miała. Po drodze zostaje porwana przez wroga Dimitria. Czyżby w jej życiu zaczął się zupełnie nowy koszmar?
Nasir, chociaż ledwo chodzi, nie zamierza siedzieć bezczynnie. Kiedy tylko dowiaduje się o zniknięciu Eve, zamierza zrobić wszystko, aby ją odnaleźć. Obiecał jej bezpieczeństwo i zamierza dotrzymać słowa, poza tym nie wyobraża sobie życia bez niej. Czy mu się uda? Czy ją odnajdzie? Kto i dlaczego porwał Eve? Co zrobi Dimitrii, kiedy się o tym dowie? Czy miłość Eve i Nasira okaże się na tyle silna, aby przetrwać wszystkie przeciwności?

Tom pierwszy mi się podobał, jednak drugi według mnie był lepszy. Więcej się w nim dzieje, bardziej wciąga. Kontynuacja historii Eve i Nasira zaskoczyła mnie i to niejednokrotnie, a zakończenie sprawiło, że z wielką niecierpliwością czekam na finałowy tom.
Akcja w książce dość szybka, z ciekawymi zwrotami. To jedna z tych pozycji, które czytam naraz. Historia wciągnęła mnie praktycznie od pierwszych stron i nie pozwoliła się oderwać aż do samego końca. Znalazłam w niej porachunki, tajemnice, sekrety, niebezpieczeństwo, porwanie i wiele więcej.

Bohaterowie pozostali ciekawi, dobrze wykreowani. Moim zdaniem nie za wiele się zmienili i mnie się to zdecydowanie podobało. Eva pozostała kobietą odważną, dzielną, która dla bliskich potrafi zrobić bardzo wiele. Jeśli chodzi o Nasira, nadal uważam go za mężczyznę, przy którym można się czuć bezpiecznie, opiekuńczym, seksownym, a jednocześnie niebojącym się żadnego niebezpieczeństwa.

„Niebezpieczne pragnienia” to książka, od której nie mogłam się oderwać. Mnie zdecydowanie przypadła do gustu, wciągając w niebezpieczny świat Eve i Nasira. Z przyjemnością polecam.




Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


Niebezpieczne pragnienia

3 komentarze: