niedziela, 4 września 2022

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Niebezpieczne piękno” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Niebezpieczne piękno”, którą otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.





Evalina ma za sobą koszmarną przeszłość, a przynajmniej liczy, że to już za nią. Wierzy, że udało jej się zmylić trop, uciec od prześladowcy. Jednak nadal jest czujna, nosi przy sobie broń, unika znajomości. Pewnego dnia zostaje napadnięta przez gang narkotykowy, na szczęście zostaje uratowana przez pewnego mężczyznę. Wtedy jeszcze nie wie, jak wiele on zmieni w jej życiu.
Nasir podjął się zlecania, w którym ma namierzyć i pilnować żonę rosyjskiego gangstera. To ma być łatwe i dość przyjemne zadanie i takie jest jednak do czasu. Mężczyzna staje się jej cieniem, a kiedy ta zostaje napadnięta rusza na pomoc. Od tego zdarzenia coraz bardziej pragnie poznać ją bliżej i zaczyna stwarzać sytuacje, w których dochodzi do spotkania. Mężczyzna wie, że nie powinien, jednak to jest silniejsze od niego.
Oboje skrywają sekrety, które znacząco wpłyną na ich znajomość. Jak ona się potoczy? Czy Evalina naprawdę jest bezpieczna? Co ją połączy z Nasirem? Co zrobi mężczyzna, kiedy pozna jej tajemnice?

Książka pt.: „Niebezpieczne piękno” wciągnęła mnie praktycznie od pierwszych stron i nie pozwoliła się od siebie oderwać aż do samego końca. Może nie była jakoś mocno zaskakująca, jednak mnie zdecydowanie się podobała, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji. Historia pełna niebezpieczeństwa, momentami zabawna, momentami wzruszająca, a momentami wywołująca nutkę strachu.

Bohaterowie według mnie dość dobrze wykreowani, ciekawi.
Evalina przeszła piekło, była bita, gwałcona. Znęcano się nad nią zarówno psychicznie, jak i fizycznie, a ona nauczyła się co robić, aby przetrwać. Jednak nadszedł dzień, kiedy udało się jej uciec, kiedy stała się wolna, jednak strach pozostał. To bohaterka dzielna, odważa, której nie tylko współczułam, ale również ją podziwiałam.
Nasir kiedyś był agentem służb specjalnych i ochroniarzem, teraz pracuje dla pewnej firmy. To mężczyzna, przy którym można czuć się bezpiecznie, a przy tym seksowny (więcej o nim musicie odkryć sami).

„Niebezpieczne piękno” to książka, z którą spędziłam miło czas i według mnie warto ją przeczytać. Z przyjemnością polecam.




Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


Niebezpieczne piękno

2 komentarze: