niedziela, 1 stycznia 2023

Wydawnictwo Nie powiem Książka pt.: "Miłość w czasach rozkładu” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Miłość w czasach rozkładu”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Nie Powiem.





Konflikt między zakonem a wiedźmami trawa od wieków. Co prawda teraz one nie mają w sobie mocy, po wielkiej bitwie z nekromantami znikła cała magia, a także mają ochronę króla. Jednak tak naprawdę ich wzajemnej niechęci to ani troszkę nie zmienia, tylko tyle, że są obecnie mocno obserwowane, a nie palone na stosach.
Verina jest młodą, piękną wiedźmą. Zajmuje się zwłokami, potrafi z nich wyczytać bardzo wiele, sprawić, że morderca zostaje szybko odnaleziony. To do niej Rejnar, dowódca straży, zgłasza się, kiedy odnajdują kolejne ciało. Jednak nie tylko praca łączy tych dwoje. Chociaż to mocno ukrywają, łączy ich namiętny romans. Oboje nie chcą, aby to wyszło na jaw, chociaż i tak wszyscy coś podejrzewają.
Pewnego dnia Rejnar wraz z podwładnymi odnajdują kolejne zwłoki. Na dodatek nie jest to zwykła kobieta, a wiedźma z innego miasta, a przy niej jest list dla Veriny. Kim dla niej jest? Co zrobi Verina, jak przeczyta list? Co takiego się zbliża? Kim tak naprawdę jest Rejnar?

Według mnie to jedna z tych książek, którą będzie się albo kochać, albo nienawidzić. Ja zdecydowanie należę do tej pierwszej grupy. Z książką pt.: „Miłość w czasach rozkładu” dobrze się bawiłam, a historia wciągnęła mnie praktycznie od samego początku. Z zaciekawieniem śledziłam losy Veriny i Rejnara, nie mogłam się oderwać aż do ostatnich stron i zdecydowanie czuję niedosyt. Z wielką przyjemnością poznałabym kontynuację i liczę, że będzie taka możliwość.

Bohaterowie według mnie ciekawi, mający zarówno wady, jak i zalety.
Verina jest piękną, młodą wiedźmą, która momentami potrafi być niezłą zołzą. To bohaterka, która ma wiele talentów, ciekawe pomysły i... resztę musicie odkryć już sami.
Rejnar jest rycerzem i to samym dowódcom. To mężczyzna odważny, dzielny, a czasami dość wredny i chamski. Jednak to tylko część, którą pokazuje innym, skrywa bowiem niemałą tajemnicę. To bohater, którego nie da się ocenić bez bliskiego poznania.

„Miłość w czasach rozkładu” to książka, z którą bardzo dobrze się bawiłam i ciekawie spędziłam czas. Z przyjemnością polecam.




Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Nie powiem Wydawnictwo oraz na FB


Miłość w czasach rozkładu

8 komentarzy: