poniedziałek, 19 grudnia 2022

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Nielekarz, czyli jak wyleczyłem się z medycyny” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Nielekarz, czyli jak wyleczyłem się z medycyny”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.





Adam postanawia skończyć swoją medyczną karierę. Odkłada na bok wszystko, co z nią związane, a w swoje dłonie bierze pióro. Jednak ona nie chce mu dać spokoju i pojawia się w naj mniej spodziewanym momencie i to na dodatek zupełnie inaczej niż można by się spodziewać. Co takiego się stanie? Jak potoczy się życie Adama? Jak zareagują na jego decyzję bliskie mu osoby?

Zacznę od tego, że moim zdaniem książka nie jest dla każdego. Dlaczego? Ponieważ porusza trudne tematy, a niektóre sprawy są tak opisane, że może to przeszkadzać wrażliwym osobą. Ja na szczęście do nich nie należę i mnie się książka podobała. Podczas czytania dostałam ogromną dawkę emocji, były momenty, w których głośno się śmiałam, ale również takie, w których nie mogłam powstrzymać łez.

Książka pt.: „Nielekarz, czyli jak wyleczyłem się z medycyny” to według mnie ciekawa propozycja dla wszystkich lubiących poczytać o różnych medycznych przypadkach, pośmiać się, a jednocześnie wzruszyć, a to wszystko w ciekawej formie. Polecam.



Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB


Nielekarz, czyli jak wyleczyłem się z medycyny

3 komentarze: