sobota, 17 grudnia 2022

Kosmetyki Avon do makijażu - Avon Sunset Beats, Tusz do rzęs SuperShock Volume Loader i Avon True Colour

 

Zapraszam na wpis o kosmetykach Avon do makijażu.


Dziś chciałabym Wam powiedzieć co nieco o trzech kosmetykach do makijażu firmy Avon.

Avon Sunset Beats, czyli kredka do ust i policzków. Osobiście lubię takie kosmetyki, które nie służą tylko do jednej rzeczy, a taka właśnie jest ta kredka. Bez problemu można ją nałożyć zarówno na usta, jak i na policzki, nadaje ładny kolor, jest dość trwała.

Tusz do rzęs SuperShock Volume Loader. Według producenta tusz jest pogrubiający i ja zdecydowanie się z tym zgadzam. Po nałożeniu rzęsy są zdecydowanie grubsze. Dzięki dobrze wyprofilowanej szczoteczce dobrze się go nakłada, nie pozostają na rzęsach grudki, nie sklejają się rzęsy. Według mnie tusz jest dość trwały i nie rozmazuje się (nie sprawdzałam w intensywnym deszczu).

Avon True Colour czyli rozświetlające perełki do twarzy, to produkt, którego używam od dawna i bardzo sobie cenie. Są wydajne, nie ma problemu z ich nałożeniem, ładnie rozświetlając, uzupełniając mój codzienny makijaż.

Wszystkie trzy kosmetyki z dzisiejszego postu są kosmetykami, których używam praktycznie codziennie i zdecydowanie sobie cenie. U mnie zdają egzamin i z czystym sumieniem mogę polecić.




















https://konsultantki.com.pl/kontakt/ - infolinia Avon

3 komentarze: