piątek, 16 grudnia 2022

Wydawnictwo Wilga Książka pt.: ”Jak poznałem Świętego Mikołaja” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Jak poznałem Świętego Mikołaja”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Wilga.








Jackson uwielbia wszystko, co związane ze Świętami Bożego Narodzenia. Wie o nich, jak i o samym Mikołaju naprawdę dużo, jednak są pytania, na które pragnąłby poznać odpowiedzi. Dlatego w pewną Noc Wigilijną postanawia na niego poczekać i co zaskakuje zarówno Świętego Mikołaja, jak i samego chłopca, udaje mu się. Wyrusza z nim w podróż, aby zobaczyć, jak wygląda roznoszenie prezentów, a także poznaje historię o Torvilu. Kim jest? Co ma wspólnego ze Świętym Mikołajem? Na jakie pytania chciał poznać odpowiedzi Jackson? Czy je uzyskał?

Magiczna, niezapomniana, wzruszająca – takie słowa nasuwają mi się po poznaniu historii z książki. To jedna z tych pozycji, którą śledzi się z wypiekami na twarzy i to nie zależnie od tego ile mamy lat. Nie będę ukrywać, że sama nie mogłam się od niej oderwać.

W książce znajdziemy śliczne, czarno białe ilustracje, które przyciągają wzrok i wprowadzają nas w magiczny klimat historii.

„Jak poznałem Świętego Mikołaja” to wspaniała książka i to nie tylko dla dzieci. Moim zdaniem zachwyci każdego, kto kocha magiczny czas, jakim są Święta Bożego Narodzenia. Z wielką przyjemnością polecam.



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Wilga oraz na FB


Jak poznałem Świętego Mikołaja

2 komentarze: