niedziela, 11 grudnia 2022

Wydawnictwo HarperKids Seria Akademia mądrego dziecka. A to ciekawe - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii „Akademia Mądrego Dziecka. A to ciekawe”, które otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.












Do recenzji otrzymałam trzy książeczki z serii:

  1. Czy to jest moje? Akademia mądrego dziecka. A to ciekawe

  2. Czyj to nocnik? Akademia Mądrego Dziecka. A to ciekawe

  3. Kto robi hu-hu? Akademia Mądrego Dziecka. A to ciekawe




Książeczki z serii „A to ciekawe” to krótkie opowieści o codzienności, otaczającym nas świecie. W pozycjach, które otrzymałam, dziecko m.in. oswaja się z nocnikiem, dowiaduje się co nieco o dzieleniu, poznaje zwierzęta i odgłosy, jakie wydają.

Książeczki są kartonowe, z grubymi stronami i zaokrąglonymi rogami. Są bezpieczne dla dziecka, a przy tym solidne.

W obu książeczka tekst jest ciekawy, nie za długi, wpadający w ucho. Znajdziemy w nich wiersze napisane przez Zbigniewa Dmitroca, polskiego poety i bajkopisarza.

Wizualnie są śliczne. Ilustracje duże i kolorowe, przyciągają wzrok i zachęcają dziecko do sięgania po książeczki.

Książeczki posiadają „otwory”. Każda kolejna strona to coraz mniejszy „otwór”. Można w nie włożyć paluszka, porozmawiać o kształcie oraz jego wielkości. To zdecydowanie plus książeczek.

Moim zdaniem książeczki z serii „A to ciekawe” są wspaniałe, zdecydowanie dostosowane do maluszków. To pozycje, które bawią i uczą. Z przyjemnością polecam.





Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Harper Collin Polska oraz FB Książkosfera HarperKids



Czy to jest moje? Akademia mądrego dziecka. A to ciekawe

Czyj to nocnik? Akademia Mądrego Dziecka. A to ciekawe

Kto robi hu-hu? Akademia Mądrego Dziecka. A to ciekawe

3 komentarze: