poniedziałek, 17 października 2022

Wydawnictwo Akurat Książka pt.: "Gehenna. Grzechy krwi” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Gehenna. Grzechy krwi”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Akurat.


Książki pt.: „Gehenna. Grzechy krwi” to piąty tom z serii.

Tom pierwszy to książka pt.: „Kostandin. Grzechy mafii”.

Tom drugi to książka pt.: „Porachunki. Grzechy mafii”.

Tom trzeci to książka pt.: „Przysięga. Grzechy mafii”.

Tom czwarty to książka pt.: „Tirona. Grzechy krwi”.







Dla Tironów najważniejsza jest rodzina, dla najbliższych są w stanie zrobić, tak naprawdę wszystko. Niestety ich rodzinne życie przestaje być idealne. Alicja oskarża Kostę o zdradę, chociaż miała nadzieję, że do czegoś takiego nigdy nie dojdzie. Jednak dowody jasno wskazują, że ma rację. Czy aby na pewno? Czy Kosta naprawdę zdradził? Czy to koniec ich miłości?
Również w życiu Jespera i Amy nie jest idealnie. Kobieta jest ukrywana przed światem, dla innych nigdy nie została odnaleziona. Zarówno ona, jak i ich córeczki są wielką tajemnicą, o której wiedzą nieliczny. Mężczyzna co jakiś czas pokazuje się publicznie z różnymi kobietami i chociaż ona to zaakceptowała, nadchodzi moment, kiedy zaczynają się kłócić. Pewnego dnia, po jednej z niezbyt miłych wymian zdań, Amy znika. Co takiego się stanie? Czy ich miłość właśnie się kończy?
W życie rodziny Tironów powraca koszmar sprzed dwunastu lat. Akshay Malang Khan, mężczyzna, którego szukali, którego nie potrafili znaleźć, wrócił i ma zamiar się zemścić. Ma swój plan i zaczyna pomału go realizować. Czy mu się uda? Jak wygląda jego plan? Dlaczego tak długo czekał? Na dodatek to nie jedyne problemy, jakie będzie musiała pokonać ta rodzina, wyjdzie na jaw pewna tajemnica, która wiele zmieni. Jaka? Czy rodzina Tironów pokona wszelkie przeciwności? Czy w ich życiu zapanuje miłość i spokój?

Jest to jedna z moich ulubionych serii i bardzo się cieszę, że autorka zdecydowała się na kolejny tom. Jak wrażenia po przeczytaniu? Jak najbardziej pozytywne. Mnie książka bardzo się podobała, każdą kolejną stronę czytałam z wielkim zainteresowaniem, nie mogąc się oderwać, pragnąć jak najszybciej poznać zakończenie. Myślałam, że autorka już niczym mnie nie zaskoczy. Mój błąd zaskoczyła mnie i to niejednokrotnie. Szczególnie zakończenie było dla mnie nieoczywiste.

Bohaterowie są starsi, zmienili się, jednak za bardzo nie mogę zdradzić jak. Mamy również jeszcze jednego głównego bohatera, który wiele wnosi do historii. Każdy z nich jest postacią ciekawą, wywołującą emocję, dobrze wykreowaną.

„Gehenna. Grzechy krwi” to według mnie świetna książka, którą z wielką przyjemnością polecam. Moc emocji gwarantowana.



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Muza, gdzie znajdziecie również książki Wydawnictwa Akurat oraz Fb Grzeszne Książki.



Gehenna. Grzechy krwi

3 komentarze: