poniedziałek, 17 października 2022

Wydawnictwo Videograf SA Książka pt.: "Pomiędzy piekłem a niebem” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Pomiędzy piekłem a niebem”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Videograf.





Abigail kochała taniec, był jej pasją, poświęcała mu całą uwagę i czas. To z nim wiązała swoją przyszłość, to on był spełnieniem jej marzeń. Niestety diagnoza, którą usłyszała od lekarzy, sprawiła, że musiała o niej zapomnieć. Teraz przed nią walka o własne życie.
Niestety mimo wielu terapii, było coraz gorzej. Nadszedł dzień, w którym Abigail doszła do wniosku, że nie ma siły na dalszą walkę. Tym bardziej że to rak wygrywał. Postanawia wyjechać w ostatnią podróż w swoim życiu i chociaż rodzice próbują ją zatrzymać, nie pozwala na to. Pragnie jeszcze coś zobaczyć, coś przeżyć, zanim umrze. Towarzyszy jej przyjaciółka, która ma ją wspierać, a jednocześnie pomagać, kiedy będzie czuła się źle.
Pewnego dnia, podczas zwiedzania Salem, trafiają w dość ponurą ulicę. To tam spotykają pewną starą zielarkę, która daje jej możliwość spełnienia jednego z dwóch życzeń i choć początkowo nie ma zamiaru nic robić, w końcu postanawia zaryzykować. Magiczna data, opuszczona farma, zasłabnięcie, po którym budzi się, widząc dwóch mężczyzn – tak zaczyna się niezwykła przygoda Abigail, w której o jej duszę zaczną walczyć wysłannicy Nieba i Piekła. Jaki wybór miała dziewczyna? Jakiego wyboru dokonała? Kim są tajemniczy mężczyźni? Jak będzie wyglądała jej dalsza podróż? Komu uda się zdobyć jej duszę?

Zacznę od tego, że według mnie nie jest to książka dla każdego. Dlaczego? Ponieważ mamy tu dużo Piekła i Nieba, diabła i Boga, aniołów itp. Mnie osobiście nie tylko to wszystko nie przeszkadzało, ale książka zdecydowanie się podobał. To kolejna pozycja autorki, którą miałam przyjemność czytać i chociaż uważam, że jest zupełnie inna niż poprzednie, przypadła mi do gustu. Historia Abigail okazała się niebanalna, wciągająca, a momentami zaskakująca.

Główną bohaterką jest Abigail, młoda kobieta, która zamiast cieszyć się życiem, swoją młodością, musi zmagać się z chorobą. Poznajemy ją, kiedy dociera do niej, że umiera, że dalsze leczenie nie ma szans, a rak tym razem nie zostanie pokonany. Z jednej strony poddaje się, przestaje walczyć, odmawia dalszego leczenia. Z drugie nie zamierza czekać na śmierć, pragnie jeszcze coś przeżyć, zobaczyć, wyjeżdża w swoją ostatnią podróż. To bohaterka, którą polubiłam, której mocno kibicowałam.

„Pomiędzy piekłem a niebem” to książka, która według mnie nie jest dla każdego, jednak mnie się podobała i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Videograf SA oraz na FB


Pomiędzy piekłem a niebem

2 komentarze: