środa, 10 sierpnia 2022

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Wszystkie moje sekrety” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Wszystkie moje sekrety”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Mary Grey miała swoje powody, aby wyjechać i zaszyć się małym, sennym miasteczku. Jednak dlaczego to zrobiła, miało zostać jej tajemnicą. Kobieta budzi zainteresowanie w mieszkańcach, jest poza sezonem, a wtedy nikt się tam nie pojawia. Jednak Mary dość szybko zyskuje sympatię, choć początkowo niechętnie, daje się wciągnąć w życie mieszkańców. Poznaje ich nawyki, zdobywa pierwsze znajomości, bierze udział w ważnych wydarzeniach.
Kobieta postanawia coś zrobić nie tylko dla tej społeczności, ale również dla siebie. Postanawia na nowo wskrzesić życie w pewien bar. Plan ma, chociaż wie, że łatwo nie będzie. Pomaga jej Fraser, mężczyzna, który wzbudza w niej wiele emocji. Jednak nawet kiedy zaczyna coś ich łączyć, Mary nie zdradza swojej tajemnicy. Jaki sekret ukrywa? Dlaczego przyjechała do miasteczka Greenmory na szkockiej wyspie Mull? Czy to była dobra decyzja?

Historia Mary według mnie była dość ciekawa. Akcja jest wolniejsza, a jednocześnie książka nie robi się przez to nudna. Czyta się ją w miarę szybko, a podczas czytania towarzyszyły mi emocje. To historia o zmianach, nowych znajomościach, tajemnicach, sekretach, zemście, uczuciu, które pojawiło się nieproszone. Troszkę przeszkadzało mi to, że jako czytelnik długo nie wiedziałam, dlaczego Mary wyjechała, przez co nieźle kombinowałam, o co może chodzić.
Zazwyczaj nie lubię, jeśli w książce są długie opisy itp. Jednak tym razem byłam nimi zachwycona. To jak autorka ukazała miasteczko Greenmory, na szkockiej wyspie Mull sprawiło, że potrafiłam się tam przenieść, oczami wyobraźni i zapragnęłam udać się w świecie realnym.

Główną bohaterką jest Mery - kobieta z przeszłością, tajemnicza, ukrywająca sekret. To bohaterka, która wzbudziła moją ciekawość i to bardzo. Uważam, że aby ją ocenić, należy dokładnie poznać, odkryć pewne znaczące sprawy.

„Wszystkie moje sekrety” to książka, w której poznałam dość ciekawą historię i z chęcią sięgnę po jej ciąg dalszy. Polecam.




Moja ocena - 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Wszystkie moje sekrety

2 komentarze: