środa, 10 sierpnia 2022

Wydawnictwo Akurat Książka pt.: „Za zakrętem” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Za zakrętem”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Akurat.


Książka pt.: „Za zakrętem” to tom drugi serii.

Tom pierwszy to książka pt.: „Zakręt”.





Teraz miało już być wszystko dobrze, a Joanna miała być szczęśliwa u boku ukochanego Pawła. Niestety życie pani Kurator znowu nie będzie takie proste, jak tego pragnie. Nowi podopieczni, którzy początkowo wydają się bezproblemowi, jednak dają popalić, sprawa w sądzie nie jest łatwa, w okolicy dochodzi do gwałtów, a jej nastoletnia córka zaczyna się ostro buntować. To wszystko sędzia kobiecie sen z powiek i sprawia, że jej nowy związek zaczyna stać pod znakiem zapytania. Na dodatek czyha na nią niebezpieczeństwo, którego się nie spodziewa. Jakie? Jak potoczy się jej związek z Pawłem? Czy poradzi sobie z buntem córki? Kto okaże się gwałcicielem?

Pierwszy tom nawet mi się podobał, jednak moim zdaniem tom drugi jest lepiej dopracowany. Poznajemy dalsze losy Joanny i jej związku z Pawłem, a jednocześnie mamy tu kilka bardzo ciekawych wątków kryminalnych. Książkę czyta się szybko, a podczas czytania towarzyszyły mi emocje.

Jeśli chodzi o bohaterów, to nadal są dość dobrze wykreowani. Tak jak w przypadku tomu pierwszego, bohaterowie drugoplanowi odgrywają dość dużą rolę w historii. Tym razem nic więcej o nich wam nie napiszę (zarówno o pierwszoplanowych, jak i pozostałych), ponieważ musiałabym zdradzić zbyt wiele z historii.

Moim zdaniem książka pt.: „Za zakrętem” jest ciekawsza i lepiej dopracowana od tomu pierwsze. Ze swojej strony polecam.




Moja ocena - 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Muza, gdzie znajdziecie również książki Wydawnictwa Akurat oraz na FB Grzeszne książki.


Za zakrętem

1 komentarz: