czwartek, 11 sierpnia 2022

Wydawnictwo Luna Książka pt.: "Dziewczyna mojego męża” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Dziewczyna mojego męża”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Luna.





Lucyna i Tomasz przez dwadzieścia lat byli małżeństwem, jednak po tym czasie postanowi się rozstać. Mimo wszystko przeżyli wspaniałe chwile, mają dorosłą córkę i nie zamierzają ani się kłócić, ani zrywać z sobą kontakt. Wręcz przeciwnie zamierzają się przyjaźnić. Rozwodu nie wzięli, jednak zamieszkali osobno, a każde z nich ma już innego partnera. Wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że ukrywają swoje rozstanie nie tylko przed znajomymi, ale również własną córką.
Kiedy otrzymują zaproszenie na wesele od wspólnego znajomego i to w samych Włoszech nad jeziorem Garda, stwierdzają, że to dobra okazja, aby wyjawić swoją tajemnicę. Przed wyjazdem postanawiają się spotkać w czwórkę - Tomasz i jego nowa partnerka mają pojawić się na kolacji u Lucyny i jej partnera. Miał to być cudowny wieczór jednak kobiecie nie tak łatwo przebywać z kobietą własnego męża. Nie zależnie od tego, że to Anna zdecydowała się na rozstanie, a także ma już innego partnera. Jak potoczy się kolacja? Jakie będzie wesele? Co się stanie, kiedy wyjawią swój sekret?

Przyznam szczerze, że spodziewałam się czegoś innego po tej książce, jednocześnie to, co dostałam, mnie się podobało. To historia pokazująca jak wiele może zniszczyć kłamstwo. Akcja nie jest zbyt szybka i raczej nie znajdziemy w niej zaskakujących zwrotów. Według mnie to taka pozycja, na leniwy wieczór, dość lekka, a jednocześnie przyjemna w odbiorze.

Lucyna niestety nie zostanie moją ulubioną bohaterką. Jej zachowanie momentami mocno mnie irytowało. Sama chciała rozstania, sama ma nowego partnera, a jednocześnie nie potrafi zaakceptować, że on też kogoś znalazł.
Jeśli chodzi o Tomasza, to ogólnie go polubiłam, chociaż ma u mnie ogromnego minusa za zachowanie i kłamstwa w stosunku do córki.

„Dziewczyna mojego męża” to moim zdaniem lekka pozycja na leniwe popołudnie. Polecam.




Moja ocena - 7\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Luna oraz na FB


Dziewczyna mojego męża

3 komentarze: