poniedziałek, 29 sierpnia 2022

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. Pan Borsuk i pani Lisica. Ani chwili wytchnienia! Tom 4” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. Pan Borsuk i pani Lisica. Ani chwili wytchnienia! Tom 4”, który otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.








Przed tą nietypową rodziną kolejne wyzwanie - zima. Zbliża się ona coraz bardziej, a inaczej zachowują się podczas niej Borsuki, a inaczej Lisy. To sprawia, że Borek marzy o ciepłym łóżeczku, a Róża o cudownej zabawie w śniegu. Jak sobie poradzą dzieci i ich rodzice? Czy uda się im znaleźć rozwiązanie, które zadowoli wszystkich?

Historia w komiksie jest prosta, a przy tym naprawdę ciekawa i dość wartościowa. Komiks będzie doskonałym pomysłem do przeczytania przed rozmową z dzieckiem o różnicach w rodzinie i to nie tylko tej z komiksu.

Przeznaczony już dla pięciolatków i moim zdaniem jest do nich doskonale dostosowany.

Okładka twarda i solidna, dzięki niej książka nie zniszczy się szybko.

Wizualnie komiks jest bardzo ładny. Znajdziemy w nim niebanalne, ładne, przyciągające wzrok ilustracje, które zdecydowanie zachęcają do poznania treści.

„Mój pierwszy komiks 5+. Pan Borsuk i pani Lisica. Ani chwili wytchnienia! Tom 4” to ciekawa propozycja dla dzieci już od piątego roku życia. My polecamy.



Moja ocena – 9\10





Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz FB Egmont Polska



Pan Borsuk i pani Lisica. Ani chwili wytchnienia!

1 komentarz: