sobota, 16 lipca 2022

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Intryga" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Intryga”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Kaja po ciężkiej i wyczerpującej pracy osiąga sukces, zostaje mistrzynią Polski w boksie. Bardzo się z tego cieszy, to spełnienie jej marzeń. Teraz pora na kolejny krok, kobieta wyjeżdża do Grecji, gdzie będzie pracować. Jednocześnie to tam jest jej córeczka, a ona liczy, że uda jej się do niej zbliżyć, a były partner jej na to pozwoli. Jest jeszcze Marcus - mężczyzna, który wiele dla niej znaczy, a jednocześnie to, kim jest i jak się zachowuje, nie do końca jej odpowiada.
Plany było dość obiecujące, jednak życie mocno je zweryfikowało. Marcus pokazuje swoją prawdziwą twarz, nie toleruje sprzeciwu, w końcu bycie szefem greckiej mafii zobowiązuje. Na dodatek w otoczeniu Kaji są ludzie, którzy chcą jej zaszkodzić i tak naprawdę nie wiadomo kto jest przyjacielem, a kto wrogiem. Jak potoczy się jej znajomość z Marcusem? Jakie okaże się życie w Grecji? Jakie intrygi odkryje Kaja? Czy uda jej się zbliżyć do swojej córeczki?

Zacznę od tego, że nie czytałam tomu pierwszego i przyznam szczerze, że dowiedziałam się o nim, jak już przeczytałam książkę. Brak znajomości tego, co w nim było, ani trochę mi nie przeszkadzał, aby zrozumieć, co się dzieje w tomie drugim. Książka mnie się podobała, uważam, że była ciekawa, wciągająca, pełna tajemnic, intryg, namiętności, trudnych decyzji, niebezpieczeństwa. Czytało się ją szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji. Akcja dość sprawnie poprowadzona, z ciekawymi zwrotami.

Główną bohaterką jest Kaja, kobieta, która osiągnęła niemały sukces w boksie, jednak jej życie osobiste pozostaje wiele do życzenia. To kobieta z jednej strony uparta, zdeterminować, aby dotrzeć do zaplanowanego celu, z drugiej momentami trochę naiwna. Osobiście ją polubiłam.

„Intryga” to książka, która mnie się podobała i spędziłam z nią ciekawy czas. Polecam.




Moja ocena - 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Intryga

1 komentarz: