sobota, 16 lipca 2022

Wydawnictwo Amare Costello Brothers. Terror - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Terror. Costello Brothers”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Amare.

Książka pt.: „Terror. Costello Brothers” to trzeci tom serii Costello Brothers.

Tom pierwszy to książka pt.: „Zemsta. Costello Brothers”.

Tom drugi to książka pt.: „Odwet. Costello Brothers”.







Nastya jest córką szefa Rosyjskiej mafii, jednak mimo wszystko jej życie jest dość udane, a przynajmniej do czasu. Ma swoje plany, marzenia, które pomału spełnia, narzeczonego, z którym planuje swoją przyszłość. Wszystko zmienia się jednego dnia, w jednej chwili. Zostaje poinformowana, że ojciec zmienił plany, nie będzie mogła wyjść za Aleksieja, jej mężem zostanie najstarszego z braci Costello, Marco. Jest zła, wręcz wściekła, a przede wszystkim rozczarowana tym, że została potraktowana jak rzecz, oddana, aby nie było wojny.
Również Marco nie jest szczęśliwy, że zostaje zmuszony do ślubu. Nie zamierza zbytnio interesować się kobietą, przecież to tylko czysty interes. Nastya nadal spotyka się z byłym już narzeczonym, oczywiście po kryjomu. Zamierzają wymyślić coś, co sprawi, że do jej ślubu nie dojdzie. Niestety mają na zbyt mało czasu. Ślub się odbywam, a życie kobiety mocno się zmienia. Nastya mimo wszystko pragnie być szczęśliwa, niestety Marco ani trochę jej tego nie ułatwia. Na dodatek w Rosji nie dzieje się za dobrze, są zdrajcy, którzy pragną zniszczyć jej ojca, a młoda kobieta stanie przed niełatwymi decyzjami. Jakimi? Kto jest zdrajcą? Czy Nastya i Marco się dogadają? Czy kobieta zapomni o byłym narzeczonym?

Uwielbiam serię Costello Brothers i nie będę ukrywać, że z niecierpliwością czekałam na ten tom. Nie zawiodłam się ani trochę. Był ciekawy, wciągający, pełen tajemnic, zwrotów akcji, mafijnych porachunków. Książkę czytało się dość szybko, a podczas czytania towarzyszyły emocje.

Marco poznałam już w poprzednich tomach i miałam o nim dość neutralne zdanie. Tu poznałam go dość dokładnie i nie będę ukrywać, że na początku nie zdobył mojej sympatii, jednak później pewne zdarzenia sprawiły, że się polubiliśmy. To mężczyzna niebezpieczny, lubiący dobrą zabawę, seks, lojalny dla bliskich, bezwzględny dla wrogów.
Nastya to młoda kobieta, która miała swoje plany i marzenia, jednak wystarczyła chwila, jedna decyzja ojca, aby straciła wszystko. To kobieta z charakterkiem, a jednocześnie sama nie do końca wiedziała, czego tak naprawdę chce. Musiałam ją poznać, zrozumieć i dopiero wtedy mogłam ocenić.

„Terror. Costello Brothers” to książka, którą przeczytałam z przyjemnością i zdecydowanie polecam całą serię.







Moja ocena - 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo AMARE oraz na FB



Terror. Costello Brothers

1 komentarz: