środa, 11 maja 2022

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: „Żelazna zdrada” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Żelazna zdrada”, którą otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.





Książka pt.: „Żelazna zdrada” to piąty tom cyklu Żelazne serca.

Tom pierwszy to książka pt.: „Żelazne zasady”.

Tom drugi to książka pt.: „Żelazna zbrodnia”.

Tom trzeci to książka pt.: „Żelazna zemsta”.



Charyl od zawsze musiała liczyć tylko na siebie, wychowywana przez rodziny zastępcze, u których nie zostawała długo z różnych powodów. Niedawno została zdradzona przez mężczyznę, z którym wiązała swoją przyszłość, jednak to już za nią. Teraz skupia się na pracy, a nawet dwuch - starzu w wydawnictwie oraz weekendowych zleceniach jako kelnerka. Właśnie podczas jednego z takich zleceń spotyka swojego byłego i chociaż z całych sił stara się zachować spokojnie, bardzo zależy jej na tej pracy, niestety nie udaje jej się. Wylewa na niego drinka, za co traci pracę. To właśnie tej nocy spotyka brata Sierry, przyjaciółki z pracy i poznaje go bliżej.
Dla Archera bezpieczeństwo rodziny jest najważniejsze, tym bardziej że dopiero niedawno zaczęli coś znaczyć w świecie mafii i mają więcej wrogów niż sojuszników. Dlatego przyjeżdża po siostrę do redakcji. Pewne zdarzenia sprawiają, że poznaje jej przyjaciółkę, która z ich światem nie ma nic wspólnego i chociaż miał trzymać się od niej z daleka, stało się inaczej.
Okazuje się, że nic nie jest takie, jak się na początku wydawało, a korzenie Charyl są szokujące. Zarówno Archer, jak i Sierra nie są z nią do końca szczerzy, co powoduje wiele nieporozumień. Co się stanie, kiedy Charyl odkryje prawdę? Czy Archer pozwoli jej odejść? Kto zagraża rodzinie mężczyzny?

To moje kolejne spotkanie z serią „Żelazne serce”, którą bardzo lubię. Oczekiwania miałam niemałe i ani troszkę się nie zawiodłam. Dostałam świetny romans mafijny, pełen tajemnic, niebezpieczeństwa, namiętności. Akcja toczy się dość szybko, a także znajdziemy w niej ciekawe zwroty. Książkę wciągnęła mnie bardzo, przeczytałam ją w jedną noc, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani.
Charyl to młoda kobieta, która całe życie ma pod górkę. Nieszczęśliwe dzieciństwo, nieudany związek, brak rodziny, oparcia w bliskich. Jednak ona mimo wszystko sobie radzi, idzie do przodu z podniesioną głową, a przynajmniej zazwyczaj. To bohaterka silna, odważna, jednak czasami zachowywała się trochę dziecinnie i działa pod wpływem chwili. Ogólnie ją polubiłam i mocno jej kibicowałam.
Archer jest głową mafijnej rodziny. To mężczyzna bezwzględny, bezkompromisowy, którego lepiej nie spotkać na ulicy. Jednocześnie jest opiekuńczy względem rodziny, zawsze mogą na niego liczyć, na nim polegać.

„Żelazna zdrada” to świetna książka, którą z wielką przyjemnością polecam.



Moja ocena - 9\10




Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


Żelazna zdrada

2 komentarze: