piątek, 13 maja 2022

Wydawnictwo Zaczytani Książka pt.: „Zapomniany. W matni strachu” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Zapomniany. W matni strachu”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Zaczytani.





Książka pt.: „Zapomniany. W matni strachu”, to drugi tom cyklu.

Tom pierwszy to książka pt.: „Zapomniany”.


Więziony długie lata w końcu jest wolny. Stał się osobą rozpoznawalną, z czego dość mocno korzysta. Jest w związku ze znaną youtuberką Dianą. Patryk pragnął zemsty, miał swój plan, który zaczął realizować. Jednak nie wszystko poszło tak, jakby chciał. Jędrek Sokołowski ucieka, a Patryk oraz Diana są w niebezpieczeństwie. Kto pomógł Jędrkowi w ucieczce?

To drugi tom z serii i niestety mam podobne wrażenia jak podczas czytania pierwszego. Mnie niestety zabrakło czegoś, co sprawiałoby, że nie mogłam się oderwać od książki. Dla mnie to pozycja do czytania „na spokojnie”, na kilka podejść. Ogólnie uważam, za nawet ciekawą, jednak inne serie autora dużo bardziej mi się podobały. Akcja toczy się dość szybko, znajdziemy w niej zwroty. To książka z tajemnicami, zagadkami, niebezpieczeństwem, momentami dość mroczna.

Bohaterowie zdecydowanie się zmienili. Według mnie są bardziej mroczni.

„Zapomniany. W matni strachu” to książka, która mnie się podobała, chociaż mnie nie zachwyciła.


Moja ocena - 7\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Zaczytani oraz na FB


Zapomniany. W matni strachu


2 komentarze: