piątek, 13 maja 2022

Wydawnictwo Babaryba Książka pt.: „Naciśnij mnie” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Naciśnij mnie”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Babaryba.








Książka, która wygląda niepozornie, a okazała się hitem-tak w jednym zdaniu bym ją opisała. Dlaczego? Ponieważ to książka, z którą dziecko doskonale się bawi, niejednokrotnie głośnio śmieje, a także sporo uczy. Podczas zabawy ćwiczy kolory, liczenie do pięciu, koncentracji itp. Jednak to jeszcze nie wszystko.

Pomysł na książkę okazał się wspaniały. Niby nic wielkiego, tylko same kropki i troszkę tekstu. Nic bardziej mylnego. Te kropki doskonale zastąpią wiele elektronicznych gadżetów, z których korzysta niejeden maluch.

Okładka w książce twarda i solidna. Dzięki niej książka posłuży długi czas.

„Naciśnij mnie” to książka, która mnie oczarowała i uważam, że będzie wspaniałym prezentem dla dziecka. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena - 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Babaryba oraz na FB


Naciśnij mnie


2 komentarze: