czwartek, 12 maja 2022

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Stan krytyczny. Opowieści z pogranicza ludzkiego życia” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Stan krytyczny. Opowieści z pogranicza ludzkiego życia”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.





Intensywna terapia - miejsce w którym dzieje się niejedna ludzka tragedia, w którym leje się wiele łez, nie zawsze tych ze szczęścia. To właśnie tam zabiera nas autor Matt Morgan, który jest intensywistą, czyli lekarzem intensywnej terapii.

W książce znajdziemy historie prawdziwych ludzi, niejednokrotnie zaskakujące. Jednak nie tylko, jest też naprawdę duża dawka wiedzy medycznej, co według mnie jest znaczącą zaletą.

Podzielona jest na części, co sprawia, że wiemy mniej więcej, o czym będziemy czytać.

Książka pt.: „Stan krytyczny. Opowieści z pogranicza ludzkiego życia” to reportaż, podczas którego czytania niejednokrotnie miałam świeczki w oczach. Według mnie warto po nią sięgnąć i polecam.


Moja ocena - 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB


Stan krytyczny. Opowieści z pogranicza ludzkiego życia


2 komentarze: