sobota, 26 lutego 2022

Wydawnictwa Akurat Książka pt.: „Grzeszne intencje” - Recenzja Przedpremierowa

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Grzeszne intencje”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Akurat.




Książka pt.: „Grzeszne intencje” to drugi tom cyklu Nieczyste zagrania.

Tom pierwszy to książka pt.: „Nieczyste zagrania”.



Ethan wyszedł tylko na chwilę, po śniadanie, a kiedy wraca do motelu, zastaje zastrzelonego mężczyznę z recepcji. Już wtedy czuje, że stało się coś złego, boi się, że w pokoju zastanie Judith z taką samą dziurą w głowie. Nie zastaje nikogo. Kobieta została uprowadzona, a on jest pewien, że zrobili to ludzie Romano, że to ich zemsta. Ma świadomość, że jeśli ruszy jej na pomoc wpadnie w pułapkę, a jednocześnie wie, że i tak ruszy jej na pomoc. Nie widzi innej możliwości.
Judith budzi się w dziwnym miejscu, dość szybko dociera do niej, że została porwana. Zmarznięta, obolała, przykuta do łańcuch, jednak to dopiero początek. Kiedy widzi Briana, jest pewna, że to już koniec. Na dodatek mężczyzna zamierza się z nią zabawić i ani myśli przejmować się czy ma na to ochotę. Wtedy pojawia się inny porywacz, a jej były zostaje zmuszony do zostawienia jej w spokoju. Czyżby ten człowiek miał jakieś skrupuły? Kim jest i co od niej chce? Czy Ethan ją uratuje? Czy to naprawdę pułapka? Czy wyjdą z tego cało?

Książka, na którą czekałam z niecierpliwością, do której miałam niemałe oczekiwania, która okazała się rewelacyjna. Dużo akcji z zaskakującymi zwrotami, tak naprawdę do samego końca nie byłam pewna jak autorka poprowadzi tę historię. Książkę czytało się bardzo szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji. To historia niebanalna, od której nie mogłam się oderwać, a kiedy dotarłam do ostatniej strony byłam zła, że nie ma jeszcze ostatniego tomu, jestem bardzo ciekawa, jaki się wszystko potoczy.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani. Trochę się zmienili i to zdecydowanie na plus.
Ethan to mężczyzna, który odszedł z mafii, choć z niej się nie odchodzi. Jest bezwzględny, zdecydowany, odważny, a jednocześnie opiekuńczy w stosunku do Judith. To ona go zmieniła, ona jest jego przystanią i zrobi wszystko, aby ją uratować.
Judith mimo sytuacji, w jakiej się znalazła bardziej boi się o Ethana niż o siebie. Dość szybko orientuje się, że to pułapka. To kobieta inteligentna, odważna, umiejąca pokazać pazurki.

„Grzeszne intencje” to świetna książka, od której nie mogłam się oderwać. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Muza, gdzie znajdziecie również książki Wydawnictwa Akurat oraz na FB Grzeszne książki.


Grzeszne intencje

2 komentarze: