niedziela, 17 października 2021

Wydawnictwo Akurat Książka pt.: „Nieczyste zagrania” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Nieczyste zagrania”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Akurat.



Ethan jest gangsterem i to nie byle jakim, w mafijnej hierarchii stoi bardzo wysoko, jednak nie na szczycie. Wie, że tam się nie dostanie, jednak ma pewnie pomysł jak stać się bardziej wpływowym i niezależnym. Niestety zaczynają wokół niego „węszyć” ludzie z FBI, co może mocno popsuć mu plany. Mężczyzna postanawia zmienić klub, w którym się spotyka z innymi na Orion, gdzie spotyka piękną tancerkę, a w jego głowie zaczyna się rodzić pewien plan.
Judith pracuje w klubie i to nie dlatego, że tak chce, ale nie ma wyjścia. Została oszukana przez chłopaka, on uciekł, ona została z jego długami. Teraz musi je spłacić i chociaż chciałaby tylko tańczyć, musi również inaczej zadowalać klientów. Kiedy poznaje Ethana i jego propozycję nie waha się zbyt długo. To dla niej możliwość szybszej spłaty długu, szybszego uwolnienia się, od której pracy nie znosi. Co jej zaproponuje? Jaki plan ma Ethan? Czy uda mu się go zrealizować? Czy Ethana i Judith połączy tylko układ, który jej zaproponował?

Tak kolejna książka w mafijnym klimacie jednak według mnie inna niż większość. Owszem mamy tu mężczyznę wysoko postawionego w mafijnej hierarchii, jednak on kombinuje przeciwko niej i ten wątek sprawił, że z jeszcze większą ciekawości czytałam książkę. Mnie się podobała, była ciekawa, wciągająca, pełna niebezpieczeństw, mafijnych porachunków. Akcja szybka, z ciekawymi zwrotami. To książka pełna namiętności, scen, od których robi się aż gorąco, ostrego słownictwa.

Bohaterowie dobrze wykreowani.
Judith z jednej strony jest załamana, niewidząca wyjścia z sytuacji, pogodzona z własnym losem. Jednak z drugiej stara się iść do przodu z podniesioną głową, nawet, wtedy kiedy jest źle. Marzy o tym, aby mogła zmienić swoje życie, aby mogła spełnić marzenia i tylko tańczyć. To bohaterka, której los nie oszczędzał. Osobiście ją polubiłam.
Ethan początkowo jest zapatrzonym w siebie „dupkiem”. Nie liczy się z innymi, robi tak, aby to jemu było dobrze. To mężczyzna, który jest marzeniem wielu kobiet, a jednocześnie lepiej go nie spotkać w ciemnej ulicy. Znajomość z Judith zaczyna go zmieniać i mnie osobiście ta zmiana się podobała.

„Nieczyste zagrania” to pierwszy tom trylogii i już nie mogę się doczekać kolejnych. Mnie się podobał i polecam.



Moja ocena - 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Muza, gdzie znajdziecie również książki Wydawnictwa Akurat oraz na FB Grzeszne książki.


Nieczyste zagrania


4 komentarze:

  1. Już się nie mogę doczekać, ale musi poczekać na swoją kolej

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście daleko jestem z czytamiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny intrygujący romans obyczajowy :) Już wpisuję go na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. po tej opini panie na pewno książkę chętnie przeczytaja

    OdpowiedzUsuń