niedziela, 17 października 2021

Wydawnictwo Muza Książka pt.: "Jak zadbać o zdrowie swojego dziecka” - Recenzja przedpremierowa.

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Jak zadbać o zdrowie swojego dziecka”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Muza.



Poradników dla kobiet w ciąży oraz młodych mam jest na rynku bardzo wiele. Czy więc różni się ten od innych? Po pierwsze tym, że jego autorką jest Dagmara Chmurzyńska-Rutkowska, która jest zarówno pediatrą, jak i mamą trójki dzieci. Odpowiada na bardzo wiele pytań zarówno z okresu ciąży, jak i połogu oraz pierwszych lat życia dziecka.

Książka napisana jest w bardzo przystępny sposób. Wszystkie porady, informacje itp. są jasne i zrozumiałe dla każdego. To moim zdaniem spora zaleta, niejednokrotnie spotkałam się z poradnikiem, w którym używany był język zrozumiały dla lekarza jednak dla „szarego” człowieka już nie do końca.

Jest bogata w treść. Przeprowadzi kobietę przez okres ciąży, połogu, a także pierwsze lata życia dziecka. Rozwieje wiele wątpliwości, obali mity, podpowie czym się przejmować, a czym nie trzeba ani trochę.

Co prawda moje dzieci już mają trochę lat, a w ciąży nie jestem i nie planuje być, a mimo to w książce znalazła kilka przydatnych informacji. Dla młodych rodziców będzie wspaniałą pomocą w okresie ciąży, a także pierwszych lat życia dziecka.


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Muza oraz na FB


Jak zadbać o zdrowie swojego dziecka

4 komentarze: