niedziela, 17 października 2021

Joseph -Modna Plus Size Płyn do kąpieli Zielone jabłuszko Avon - Opinia

 

Zapraszam na opinię płynie do kąpieli Zielone jabłuszko Avon, który otrzymałam od strony Joseph -Modna Plus Size.


Wieczorami staram się znaleźć czas tylko dla siebie. Pełna wanna wody, duża ilość pachnącej piany i ciekawa książka to dla mnie doskonałe zakończenie dnia. Takie chwile ostatnio zapewniał mi płyn do kąpieli Avon.

Płyn jest dość gęsty, a co za tym idzie, jego aplikacja jest bezproblemowa. Wlewamy go do zakrętki, a następnie pod lejącą się wodę, a wtedy tworzy się dużo piany, która nie znika szybko.

Zapach według mnie śliczny, średnio intensywny, unoszący się podczas kąpieli z piany.

Wydajność według mnie jest na poziomie średnim. Osobiście dodaję 5 zakrętek do pełnej wanny wody, ale ja kocham duże ilości piany (o czym już niejednokrotnie wspominałam), a wody nalewam dużą ilość. Jednak jeśli się kompie w mniejszej ilości wody wystarczy zdecydowanie mniej, np. moja mama dodaje dwie zakrętki i według niej tyle zdecydowanie wystarczy.

Opakowaniem jest plastikowa buteleczka. Wizualnie dość ładna, w różnych odcieniach zieleni, a dzięki temu, że jest karbowana, wygodna w użyciu.

Płyn jest delikatny dla skóry. Nie powoduje podrażnień, uczuleń czy też innych reakcji alergicznych. W przypadku mojej skóry „normalnej” nie wysusza jej, a po kąpieli skóra jest miękka i delikatna, przyjemna w dotyku.

To kolejny płyn z Avon który polecam. Osobiście bardzo je lubię.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Joseph -Modna Plus Size gdzie zamówicie ubrania oraz kosmetyki i inne produkty Avon.

4 komentarze: