sobota, 16 października 2021

Wydawnictwo HarperCollins Polska Książka pt.: „Basia. Basia. Wielka księga przygód 5” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książce pt.: „Basia. Wielka księga przygód 5”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Harper Kids.









W książce znajdziemy zbiór siedmiu historii o Basi które można również kupić jako oddzielne książeczki.

  1. Basia i basen.

  2. Basia i tablet.

  3. Basia i zegarek.

  4. Basia i śmieci.

  5. Basia i piknik.

  6. Basia i chorowanie.

  7. Basia i rower.

Nie będę wam opisywać każdej po kolei, ponieważ recenzowałam każdą osobno. Zapraszam do tamtych recenzji.

Plusem książki jest fakt, że w jednej mamy kilka, a to sprawia, że zajmuje mniej miejsca i można ją zabrać bez problemu poza dom.

Basia jest sympatyczną, choć nie zawsze grzeczną dziewczynką. Jest, przygody są nie tylko ciekawe, ale również pouczające. Chociaż moje dzieci powinny dawno z niej wyrosnąć, nadal z chęcią sięgają po kolejne tomy z przygodami Basi. Podczas czytania doskonale się bawią.

Ilustracje „standardowe”, jeśli chodzi o książki z serii o Basi. Według mnie są ciekaw, adekwatne do treści, przyciągające wzrok i zachęcające do sięgania po książkę.

Jeśli mamy w domu fana przygód Basi, książka pt.: „Basia. Wielka księga przygód 5” będzie ciekawym pomysłem na prezent. My z przyjemnością polecamy.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont gdzie kupicie książki wydawnictwa HarperCollins Polska oraz na FB

KsiążkoSfera HarperKids






Basia. Wielka księga przygód 5




4 komentarze: