sobota, 26 lutego 2022

Wydawnictwo HarperCollins Polska Książka pt.: „Moja rodzina. Akceptuję, co czuję” - Recenzja

   

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Moja rodzina. Akceptuję, co czuję”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.









Każda rodzina jest inna, w każdej czeka na dziecko wiele wyzwań. Czasem mieszkamy wszyscy razem, czasem rodzice są po rozwodzie. Jednak niezależnie od tego, jaka jest nasza rodzina, należy ją zrozumieć, poznać, aby wszyscy się w niej dobrze czuli.

W książce znajdziemy bardzo dużo pomysłów i zadań, które mają na celu zrozumieć oraz poznać bliżej naszą rodzinę. Wszystko jest ciekawe, dobrze dopracowane, a przy tym różnorodne. Jest miejsce na własną twórczość dziecka.

Książka utrzymana jest w kolorze różowym, z wieloma ciekawymi rysunkami. Mnie osobiście się podoba.

Duży plus książki to poradnik dla rodziców, z którego bardzo dużo się dowiemy.

„Moja rodzina. Akceptuję, co czuję” to rewelacyjna książka bardzo bogata w treść oraz z ciekawymi zadaniami. Zdecydowanie polecam.


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont gdzie kupicie książki wydawnictwa Harperkids oraz na FB KsiążkoSfera HarperKids





Moja rodzina. Akceptuję, co czuję

1 komentarz: