sobota, 26 lutego 2022

Wydawnictwo Babaryba Książka pt.: „Złamałem trąbę” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Złamałem trąbę”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Babaryba.








Leon i Malinka są przyjaciółmi i kiedy ona widzi, że jego trąba jest złamana, chce się dowiedzieć, co mu się stało. Opowieść Leona będzie nie tylko ciekawa, ale i pełna humoru.

W książce znajdziemy mało tekstu, co zda egzamin przy młodszych dzieciach, a także przy pierwszych próbach samodzielnego czytania.

Wizualnie książka jest ciekawa. Znajdziemy w niej dość proste, a przy tym ładne ilustracje.

To kolejny tom z serii, jaki trafił w moje ręce i po raz kolejny stwierdzam, że ta seria jest świetna. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Babaryba oraz na FB



Złamałem trąbę

2 komentarze: