piątek, 7 stycznia 2022

Joseph - Modna PlusSize Skarpetki - Opinia

 

Zapraszam na opinię o skarpetkach, które otrzymałam od strony Joseph - Modna PlusSize.




Avon to nie tylko kosmetyki dlatego jak tylko zobaczyłam te urocze skarpetki, musiałam je mieć. Na zdjęciu wyglądały ślicznie. Jakie okazały się realnie? Jeszcze ładniejsze. W kolorze jasnego różu, z białymi zakończeniami oraz z uroczą buźką i uszami.

Skarpetki mają rozmiar uniwersalny. Są dość długie, na co liczyłam, kiedy widziałam je w katalogu. Na stopie 37\38 układają się dobrze (czyli pięta jest w odpowiednim miejscu bez solidnego ich naciągania).

W dotyku są bardzo przyjemne, milutkie i mięciutkie. Zdecydowanym plusem jest fakt, że nie zmienia się nic po praniu i to nawet wielokrotnym.

Śmiało mogę stwierdzić, że dla mnie to skarpetki idealne i zdecydowanie je polecam.





Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę


Serdecznie zapraszam na stronę Joseph - Modna PlusSize gdzie zamówicie ubrania oraz kosmetyki i inne produkty Avon.




4 komentarze: