niedziela, 3 października 2021

Wydawnictwo Media Service Zawada Książki z serii pt.: „Pieski w akcji” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii „Pieski w akcji”, jakie otrzymałam od Wydawnictwa Media Service Zawada.










Do recenzji otrzymałam dwie książeczki z serii:

  1. Pieski w akcji Rubble.

  2. Pieski w akcji Zuma.



Pieski w akcji Rubble” to książeczka w której znajdziemy zadania w których towarzyszyć będzie dzieciom Rubble, a w prezencie otrzymają jego figurkę. Natomiast druga książka „Pieski w akcji Zuma” różni się tym, że znajdziemy w niej Zume i jego figurkę.



Figurki które znajdziemy w książeczkach według mnie są dość dobrze wykonane. Ich wygląd nie odbiega od tych „oryginalnych” czyli kupionych za dużo większe pieniądze. Jest to moim zdaniem znaczący plus, ponieważ wielokrotnie miałam styczność z figurkami dołączonymi do magazynów czy też książek których jakość wykonania i wygląd pozostawiały wiele do życzenia.



Zadania według mnie są ciekawe, a przy tym różnorodne. Znajdziemy takie w których dziecko będzie rysować, szukać takich samych elementów, a także zagadki, labirynty, a nawet karty do gry które należy wyciąć.



Dzięki książeczka dziecko będzie się doskonale bawić i uczyć, a wszystko w towarzystwie bohaterów z Psiego patrolu. Według mnie będą ciekawym pomysłem na prezent dla fanów tych piesków. Polecam.



Moja ocena – 9/10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Media Service Zawada.




Książeczki znajdziecie na stronie Książeczki Bajeczki





4 komentarze: