poniedziałek, 4 października 2021

Wydawnictwo RM Książka pt.: ”Rysowanie w stylu Minecraft” - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Rysowanie w stylu Minecraft”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa RM.






Ksawery nadal jest zdecydowanie fanem Minecraft, a każda rzecz z nim związana jest mile widziana. Ostatnio coraz częściej rysuje, dlatego pomyślałam, że książka będzie dla niego ciekawym prezentem. Nie myliłam się, jak tylko ją otrzymał, był zachwycony i od razu woził się za próby rysowania.

Rysunków, które znajdziemy, w książce jest ponad 80. To naprawdę ogromna ilość i długi czas dla dziecka, zanim nauczy się rysować wszystkie. Książka nie znudzi się szybko.

Każdy rysunek jest pokazany dokładnie, krok po kroku, z cennymi wskazówkami i poradami. To wszystko sprawia, że nie trzeba mieć wielkich zdolności, aby go narysować. Przy niektórych rysunkach znajdziemy też sztukę pikselowania, co jest dodatkowym atutem.

Wszystkie są podzielone tematycznie, czyli na postacie, zwierzęta, potwory i dekoracje. Takie rozwiązanie sprawia, że dość łatwo coś znaleźć w książce.

Według mnie książka pt.: „Rysowanie w stylu Minecraft” będzie wspaniałym prezentem dla fanów Minecraft. Dzięki niej nauczą się rysować wiele zwierząt, postaci, potworów i dekoracji znanych z gry. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo RM oraz na FB


Rysowanie w stylu Minecraft

4 komentarze: