poniedziałek, 4 października 2021

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Asystentka” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Asystentka”, którą otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.



Książka pt.: „Asystentka” to drugi tom z cyklu „Do jego dyspozycji”.

Tom pierwszy to książka pt.: „Inwestor”.


Oskar wyznaje Alice miłość, jednak ona nie wierzy w prawdziwość tych słów. Przecież jest jeszcze Sarah. Jednak mimo wszystko są razem, starają się coś ułożyć. Teraz nie chodzi tylko o nich, jest, jeszcze ktoś, kto niebawem pojawi się na świecie. Alice jest w ciąży i musi myśleć również o maluszku, które nosi pod sercem. Niestety Oskar nie jest do końca z nią szczery, a tajemnice, które skrywa, nie są łatwe do zaakceptowania. Co ukrywa? Czy mimo wszystko mają szansę na wspólną przyszłość?

Pierwszy tom według mnie był „lekką pozycją, przy której nie należy za dużo myśleć, której się nie przeżywa bardzo” i taki sam jest drugi. Książkę czyta się dość szybko. Historia mnie się podobała, choć na pewno nie zapamiętam jej na długi czas.

Jeśli chodzi, o bohaterów nie zmienili się jakoś bardzo. No może Oskar troszkę, ale to w drugiej połowie książki. Alice nadal uciekała, od problemów zamiast staną, z nimi „twarzą w twarz” co nie zawsze dobrze się kończyło.

„Asystentka” jest książką, która według mnie będzie dobra na leniwe popołudnie, kiedy chcemy sięgnąć po „lekką” lekturę.


Moja ocena – 7\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


Asystentka

3 komentarze: