niedziela, 3 października 2021

Wydawnictwo Lucky Książka pt.: „Zapach grzechu” - Receznja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Zapach grzechu”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Lucky.



Ana jest żoną Jamesa i matką małego Natana. Jej życie jest udane i poukładane. Kocha męża i czuje się kochana, rozpieszczana i adorowana. Niestety to tylko pozory, a jej mąż okazuje, się kimś zupełnie innym niż myślała. Mężczyzna jest hazardzistą, a jego długi są ogromne, na dodatek zadłużył się u bardzo niebezpiecznych ludzi. Kobieta, siadając do wspólnego śniadania, nie ma, pojęcia co za chwilę się stanie. Budzi się przywiązana do łóżka, po czym dowiaduje się, że została sprzedana, jak niepotrzebna rzecz, jakby nic dla niego nie znaczyła. Na dodatek James nie tylko ją oddał za długi, ale również ich syna. Jest przerażona, boi się nie tylko o siebie, ale również o malca, nie ma, pojęcia gdzie jest. Zanin zostaje dostarczona do swojego nowego właściciela, którego człowiek przez lata uważała, za przyjaciela bezlitośnie ją gwałci. Niestety to nie jedyny gwałt tego dnia.
Trafia Miguela, bezwzględnego gangstera, który na dzień dobry nie tylko ją zmusza do seksu, ale również zabija mężczyznę, który ją wcześniej zgwałcił. Ana nie widzi możliwości wyjścia z tej sytuacji. Jednak z czasem wszystko zaczyna się zmieniać, poznaje siostrę Miguela, a on pomału pokazuje się z innej strony. Czy bezwzględny gangster zmieni się dla niej? Czy jej koszmar się skończy? Czy odzyska synka?

Może książka nie jest arcydziełem, a momentami jest przewidywalna, jednak mnie się podobała. To taka pozycja na jeden wieczór czytało się ją bardzo szybko. Historia pełna namiętności, niebezpieczeństw, gangsterskich porachunków. Akcja szybka, nawet bardzo, czasami mamy przeskoki czasowe. Czytamy ją z perspektywy zarówno Ana, jak i Miguela co według mnie sporo wnosi, pozwala spojrzeć na wszystko z różnej perspektywy.

Ana jest młodą kobietą, której nagle zawala się świat. Jej mąż okazuje, się kimś zupełnie innym niż myślała, zostaje rozdzielona z synkiem, zgwałcona, sprzedana. Według mnie jest bohaterką dość silną, pomimo sytuacji, w jakiej się znalazła niedającą się złamać.
Miguel początkowo jest groźnym i bezwzględnym gangsterem, jednak później się zmienia. Przeważnie lubię takie zmiany w męskich bohaterach, jednak tym razem troszkę za bardzo stał się „cukierkowy”.

To kolejna książka autorki, którą miałam okazję czytać i ja lubię jej styl pisania. „Zapach grzechu” jest książką, którą mnie się podobała i według mnie warto po nią sięgnąć. Polecam.


Moja ocena – 7\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Lucky oraz na FB


Zapach grzechu

4 komentarze: