sobota, 10 lipca 2021

Wydawnictwo Amare Książka pt.: „Konsorcjum. Tom 2" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Konsorcjum. Tom 2”, którą otrzymałam od wydawnictwa Amare.





Recenzję tomu pierwszego pt.: „ Konsorcjum. Tom 1” znajdziecie tu - https://anka8661.blogspot.com/2021/07/wydawnictwo-amare-ksiazka-pt-konsorcjum.html


Nadia pokochała Dominica mocno i szczerze, chociaż on też ją naprawdę kocha, raczej stara się to skrywać. Można by pomyśleć, że po wielu przeciwnościach w końcu osiągnęli harmonie i spokój, nic bardziej mylnego. Mężczyzna skrywa wiele sekretów i zamiast otworzyć się przed ukochaną, tłamsi wszystko w sobie. Nadii zaczyna grozić niebezpieczeństwo, a on chcą ją chronić, odpycha ją od siebie. Kobieta jest załamana, myśląc, że tylko się nią zabawił, że tak naprawdę nic dla niego nie znaczyła. Jednak to nie koniec a początek problemów, jakie będą musieli pokonać. Kobieta zostaje porwana i dość tak naprawdę do końca nie wie, jakim cudem wychodzi z tego cało. Na dodatek dowiaduje się prawdy o nim i o swoim ojczymie co jest dla niej ogromnym zaskoczeniem. Wszyscy poznają także trzeciego członka Konsorcjum. Kto to jest? Dlaczego Nadia została porwana? Dlaczego Dominic udaje, że nic dla niego nie znaczy? Kim jest naprawdę ojciec Nadii? Jak kobieta poradzi sobie z odkrytymi tajemnicami? Czy Nadia i Dominic, pomimo wszystko będą razem?

Tom pierwszy podobał mi się na tyle, że z dużym zainteresowanie sięgnęłam po kontynuacji i stwierdzam, że jest lepszy, niż się spodziewałam. Więcej akcji i ciekawych zwrotów, momentami mocno zaskakujący. Wraz z bohaterami odkrywany kolejne sekrety, dowiadujemy się co, to jest tajemnicze Konsorcjum i wiele więcej. To książka, podczas czytania, której towarzyszyło mi wiele emocji, od której ciężko było się oderwać, pomimo że należy do dość grubych, czytało się ją szybko.

Bohaterowie pozostali ciekawi, dość dobrze wykreowani. Według mnie nie zaszły w nich jakieś wielki, znaczące zmiany. No może Dominic zaczął bardziej myśleć o innych niż o sobie i dobrej zabawie.

„Konsorcjum. Tom 2” to książka, z którą spędziłam bardzo miło czas. Historia zdecydowanie mnie wciągnęła, wywołując wiele emocji podczas czytania. Bohaterom momentami współczuła, momentami byłam na nich wściekła, jednak niezależnie od wszystkiego mocno kibicowałam. Z wielką przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo AMARE oraz na FB


Konsorcjum. Tom 2


4 komentarze:

  1. Po tak świetnej recenzji nie pozostaje nic innego jak sięgnąć po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna książka na zabicie nudy,panie na pewno chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo zaintrygowana kontynuacją losów Nadii i Dominica. Wpisuję książkę na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń