wtorek, 27 lipca 2021

Wydawnictwo Akurat Książka pt.: „Diabelna prawda" - Recenzja

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Diabelna prawda”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Akurat.






Książka pt.: „Diabelna prawda” to drugi tom z cyklu Diabelski układ.

Pierwszy tom to książka pt.: „Diabelski układ”.


Błażej się załamuje, nie potrafi sobie, poradź z tym, co się stało u Mendozy, ze stratą Sary. Tak naprawdę nawet nie wie, czy kobieta nadal żyje. Jego codzienność to alkohol i pizza, nie widzi powodu, aby się pozbierać, aby zacząć żyć normalnie. Jego szef, widząc co, się z nim stało, wysyła go na przymusowy urlop. Błażej wyjeżdża do Polski, gdzie po pewnym czasie odkrywa, że jego miłość nadal żyje, jednak po tym, co się stało, nic nie jest takie proste. Mężczyzna pragnie ją odzyskać, wyjawić wiele tajemnic, ujawnić prawdę. Tylko czy ona będzie chciała go wysłuchać? Czy dostanie kolejną szansę od Sary? Czy kobieta pozbiera się po tym, co się, stało u Mendozy? Czy będzie umieć zaufać mężczyźnie, który tak ją zawiódł? Na dodatek na jaw wychodzą kolejne sekrety. Czy Sara poradzi sobie z kolejnymi ciosami, które na nią spadną?

Tom pierwszy mi się podobała, jednak to drugi jest zdecydowanie lepszy. Książka wciąga od pierwszych stron i nie pozwala się od siebie oderwać aż do samego końca, a podczas czytania towarzyszy wiele emocji. Historia ciekawa i według mnie dość zaskakująca.

To, czego dowiedziałam się o Błażeju i dlaczego mężczyzna zachowywał się, tak jak się zachowywał w tomie pierwszym, zmieniłam o nim całkowicie zdanie. Jednak dlaczego sami musicie odkryć. Zdradzę tylko, że nic nie jest, do końca takie jak się wydawało.
Jeśli chodzi o Sarę, zmieniła się, jednak nie wyobrażam sobie, żeby po czymś takim się nie zmienić. Według mnie, pomimo wszystko tu jest bardziej zdecydowana.
Tym razem obu bohaterom kibicowała, obu polubiłam.

Według mnie książka była świetna i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Muza na której znajdziecie również książki Wydawnictwa Akurat oraz na FB Grzeszne książki


Diabelna prawda


4 komentarze:

  1. I ja chętnie sięgnęłabym po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zaintrygowana historią :) Wpisuję książkę na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. po tej recenzji panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń