wtorek, 27 lipca 2021

Wydawnictwo Rebel Gra Loopy Looper - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję Loopy Looper, którą otrzymałam od Wydawnictwa Rebel.









Loopy Looper zaciekawiły mnie już, kiedy robiłam zapowiedzi. Wydawały się czymś zupełnie nowym, mającym wiele możliwości Do recenzji otrzymałam dwie wersje – Loopy Looper – Hoop oraz Loopy Looper – Flow i powiem wam szczerze, że jesteśmy nimi zachwyceni i to wszyscy, nie tylko dzieci.

Zabawa polega głównie na tym, aby tak kręcić, żeby kuleczka nam nie wypadła. Myślicie banalne, wręcz nudne? Nic bardziej mylnego. Też myślałam, że to będzie bardzo łatwe i zmieniłam zdanie już po chwili. Nie będę ukrywać, mnie się nie udaje kręcić tak, aby kuleczka nie wypadała. Dzieciakom już wychodzi, jednak początki nie były takie łatwe.

Jakość wykonania jest dość wysoka.

Dzięki Loopy Looper nie tylko doskonale się bawimy, ale również ćwiczymy m.in. sprawność. Naszym zdaniem jest świetne w obu wersjach i z przyjemnością polecamy.




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę REBEL.pl oraz na FB.



Polska strona Loopy Loopers


Loopy Looper – Flow

Loopy Looper – Hoop

4 komentarze: