wtorek, 27 lipca 2021

Wydawnictwo Wilga Książka pt.: ”Rysowanie krok po kroku. Relaksujące bazgroły - Recenzja

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Rysowanie krok po kroku. Relaksujące bazgroły” którą otrzymałam od Wydawnictwa Wilga.











Nieważne czy nasze dziecko ma talent, czy zupełnie mu nie wychodzi, wystarczy, że lubi rysować i ta książka jest właśnie dla niego. Wraz z nią nauczy się rysować wiele rzeczy w prosty i ciekawy sposób.

Każdy rysunek pokazany jest krok po kroku, na tyle prosto, że nawet ja bym sobie poradziła, a talentu nie mam za grosz. Plusem jest dla mnie fakt, że w książce jest miejsce na rysunki dziecka.

„Rysowanie krok po kroku. Relaksujące bazgroły” to książka, która sprawi wiele radości dzieciom lubiącym rysować. Polecam.

Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Wilga oraz na FB

Rysowanie krok po kroku. Relaksujące bazgroły 


4 komentarze:

  1. Kapitalna propozycja dla lubiących rysować

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna książeczka dla naszych urwisków :) Ciekawie opracowana,z nią rysunki będą na pewno wychodziły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna książka dla dzieci do rysowania

    OdpowiedzUsuń