sobota, 1 maja 2021

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Smerfy i wioska dziewczyn. Nowy początek. Tom 4" - Recenzja

Zapraszam na opinię o komiksie pt.: „Smerfy i wioska dziewczyn. Nowy początek. Tom 4”, jaki otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.








W komiksie znajdziemy przygody bohaterów znanych z kinowego filmu „Smerfy: Poszukiwacze Zaginionej Wioski”. Domki na drzewie, w których mieszkała Wierzba i jej podopieczne zostały spalone. Dziewczyny muszą wyruszyć w niełatwą drogę, aby odnaleźć nowe bezpieczne miejsce, gdzie będą mogły zamieszkać. W wyprawie towarzyszy im Papa Smerf wraz z innymi smerfami. Co ich spotka po drodze? Jakie przygody przeżyją?

Na filmie „Smerfy: Poszukiwacze Zaginionej Wioski” byliśmy w kinie i zdecydowanie nam się podobał, dlatego z zaciekawieniem sięgnęliśmy po komiks. Przyznam szczerze, że to jeden z bardzo nielicznych komiksów, który sama przeczytałam i zarówno mnie, jak i dzieciom przypadł do gustu. Historia poznana w nim jest ciekawa i wciągająca, momentami zabawna, momentami zaskakująca.

Ilustracje ciekawe, przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz FB Egmont Polska


Smerfy i wioska dziewczyn. Nowy początek. Tom 4


7 komentarzy:

  1. Fani Smerfów i komiksu na pewno będą zachwyceni💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiałam smerfy,fajna bajeczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiałam smerfy,fajna bajeczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiałam smerfy,fajna bajeczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny komiks dla naszych urwisków.Smerfy,które łączą pokolenia :) Muszę go mieć w swojej domowej biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny komiks o Smerfach dla dzieci

    OdpowiedzUsuń