piątek, 30 kwietnia 2021

Wydawnictwo WasPos Książka pt.: "Piękna aż do bólu" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Piękna aż do bólu”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa WasPos.





Książka pt.: „Piękna aż do bólu” to drugi tom cyklu Idealny i Piękna. Tom pierwszy to książka pt.: „Idealny jak diabli”.


Adam ją zniszczył, Anna straciła wszystko, na czym jej zależało. Została sama, z długiem, który musi spłacić, z koszmarami, które nawiedzają ją co noc. Praca na dwa etaty ją wykańcza, jednak nie ma wyjścia, może liczyć tylko na siebie, a z czegoś musi żyć, dlatego nie może porzucić pracy kelnerki w „Błękitnej Jaskini”. Z ochotą przestałaby pracować jako hostessa w klubie „Siedem Grzechów”, jednak nie ma takiej możliwości, musi spłacić Roberta Dobromirskiego, który jest jego właścicielem. Myśli, że już gorzej nie będzie, że osiągnęła już dno i niżej nie upadnie. Myliła się. W klubie jest dziewczyna, która jej nie lubi i zrobi wiele, aby uprzykrzyć jej życie, zresztą Robert również nie jest wymarzonym szefem. Na dodatek Adam wraca i to wraz z narzeczoną, jednak to mu nie przeszkadza, aby po raz kolejny zagościć w życiu Anny. Czy kobieta poradzi sobie z przeciwnościami losu? Czy poradzi sobie z Adamem? Czy uda się spłacić dług u Roberta? Czy odnajdzie siebie i swoje szczęście?

W pierwszym tomie byłam rozczarowana zakończeniem, ale tylko dlatego, że nie wiedziałam o tym, że będzie tom drugi, który wiele wyjaśni. Szczerze powiedziawszy tom drugi, podobał mi się troszkę bardziej od pierwszego. Historia ciekawa i wciągająca, momentami zaskakująca, z dość szybką akcją. Mnie osobiście przypadła do gustu.

Bohaterowie dobrze wykreowani, ciekawi.
Anna się załamał, straciła wszystko i wszystkich, a mimo to stara się jakoś funkcjonować, jakoś żyć. To bohaterka, która ma za sobą nieciekawą przeszłość, która pragnie, żeby te koszmary się skończyły, niestety dość często podejmuje błędne decyzje, które sprawiają, że jej życie jeszcze bardziej się sypie. Pomimo wszystko potrafi pokazać „pazurki”. To bohaterka, którą trzeba dobrze poznać, aby zrozumieć i ocenić.
Adam, no cóż, na pewno nie zostanie moim ulubionym bohaterem. Egoistyczny, chamski, nieliczący się z innymi i chociaż w pewnym momencie trochę się zmienia, mojej sympatii nie zyskał, a jednocześnie nie wyobrażam sobie kogoś innego w tej historii.

„Piękna aż do bólu” to książka, która mnie się spodobała i moim zdaniem warto po nią sięgnąć. Polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo WasPos oraz na FB



6 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie i intrygująco

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie ta historia dlatego z przyjemnością przeczytałabym już dziś tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet fajna książka I z pewnością będzie mieć zwolenników

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet fajna książka I z pewnością będzie mieć zwolenników

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo zaintrygowana dalszymi losami Anny i Adama.Wpisuję książkę na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę że panie są zainteresowane książką

    OdpowiedzUsuń