niedziela, 11 kwietnia 2021

Wydawnictwo HarperCollins Polska Zestaw książek "Muminki. Bardzo ważne sprawy. Moja pierwsza biblioteczka" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Muminki. Bardzo ważne sprawy. Moja pierwsza biblioteczka”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.











Muminki. Bardzo ważne sprawy. Moja pierwsza biblioteczka” to zestaw czterech książeczek. Są one umieszczone w wygodnym, kartonowym opakowaniu, które doskonale zdaje egzamin zarówno do ich przechowywania w domu, jak i zabierania np. wychodząc na spacer.

Książeczki są nieduże, kartonowe, dość solidne, z zaokrąglonymi rogami. To wszystko sprawia, że są bezpieczne dla maluszka, a przy tym posłużą dłuższy czas.

Każda książeczka opowiada o czymś innym. Wraz z nimi maluch pozna kolory, pory roku, emocje, a także pozna mieszkańców Doliny Muminków. Książeczki są ciekawe, a przy tym nie tylko bawią, ale również uczą.

Wizualnie są ładne, kolorowe. Na każdej stronie znajdziemy mało tekstu, za to duże ilustracje. To wszystko sprawia, że maluch z przyjemnością będzie sięgał po książeczki.

„Muminki. Bardzo ważne sprawy. Moja pierwsza biblioteczka” to wspaniały zestaw książeczek, które bawią i uczą w towarzystwie bohaterów znanych z Muminków. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont gdzie kupicie książki wydawnictwa HarperKids oraz na FB KsiążkoSfera HarperKids


Muminki. Bardzo ważne sprawy. Moja pierwsza biblioteczka

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne, szkoda że moje już za duże nabtakie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam tą bajkę ,bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe przygody Muminków już kolejne pokolenie uwielbia❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne i kolorowe książeczki dla dzieci�� KW

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna książeczka dla naszych urwisków :) Muminki łączą pokolenia i sama mam ochotę czytać takie bajeczki moim dzieciom :) Już maluszki mają okazje je poznać :)

    OdpowiedzUsuń