piątek, 9 kwietnia 2021

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Córka Mafii. Elena" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Córka Mafii. Elena”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.





Elena nie ma szczęśliwego życia. Matka jej nie akceptuje, kuzyn się nad nią znęca, a inni udają, że nic nie widzą. Jest córką mafioza, od małego uczoną gdzie jest jej miejsce. Kiedy mają się odbyć zaręczyny siostry, nie wie, jak ten dzień zmieni jej życie.
Gabriel jest capo dei capi chicagowskiej mafii. Małżeństwo z Oliwią ma być dla niego biznesem i nie ma z tym najmniejszego problemu. Do czasu kiedy na miejscu nie widzi Eleny, którą już raz uratował przed jej kuzynem. Z małej dziewczynki, jaką zapamiętał, zmieniła się w piękną kobietę, a on jej zapragnął, a on zawsze ma, to, czego chce. Mężczyzna, widząc, jak traktowana jest Elena, postanawia zmienić plany i to ją wziąć za żonę, wie, że jej ojciec mu nie odmówi, za dużo by stracił.
Elena jest w szoku, to jej siostra miała wyjść za mąż, a nie ona. Wcale tego nie chce, jednak czy może być gorzej? Raczej nie. Kobieta liczy, że nie trafi z deszczu pod rynnę, że jej życie będzie choć trochę lepsze, że będzie w końcu bezpieczna. Czy tak będzie? Jak zareaguje jej rodzina na decyzję Gabriella? Czy Elena i Gabriella połączy coś więcej niż namiętność?

Historia mnie się podobała, była ciekawa i wciągająca, momentami zabawna, momentami zaskakująca. Książka ma tylko 200 stron, co sprawia, że doskonale nadaje się na jedno podejście (a przynajmniej dla mnie).

Bohaterowie ciekawi i dobrze wykreowani.
Elena od zawsze miała problemy z kuzynem, który się nad nią znęcał, jednak to nie jej jedyne zmartwienia. Nie czuje się kochana ani przez matkę, ani przez ojca, nieakceptowana przez rodzeństwo, samotna w złotej klatce. To bohaterka, której życie nie oszczędzało, zraniona, momentami zagubiona, a przy tym uparta. To kobieta, która marzy o stabilizacji i bezpieczeństwie. Osobiście ją polubiłam, choć nie zawsze podobały mi się podejmowane przez nią decyzję.
Gabriel to mężczyzna bezwzględny, bezkompromisowy, zawsze dostający to, czego chce. Nigdy nie podejrzewał się o posiadanie serca, a gdyby ktoś mu powiedział wcześniej, że zapragnie kobiety kruchej i delikatnej, na dodatek nie będzie chodziło tylko o seks, wyśmiałby go albo zabił z uśmiechem na ustach. To mężczyzna, którego pragną kobiety, a jednocześnie taki, którego lepiej nie spotkać na swojej drodze. Elena go zmieniła i mnie osobiście ta zmiana się podobał, a Gabriella ogólnie polubiłam.

„Córka Mafii. Elena” co ciekawa propozycja na jeden wieczór. Mnie się podobała i na pewno sięgnę po kolejny tom. Polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


Córka Mafii. Elena


9 komentarzy:

  1. Uwielbiam książki z motywami mafijnymi dlatego zapisuję tę książkę na listę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa książka, chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość dużo ostatnio tej mafii, ale ta historia mnie zaciekawiła. Podoba mi się to, że wpadła mu w oko, chociaż inni uważają ją za nic nie znaczacą osobę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna książka i takie lubie

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie książki z dreszczykiem

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie książki z dreszczykiem

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie książki z dreszczykiem

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo zaintrygowana tym pierwszym tomem serii mafijnej,recenzja bardzo mnie zachęca do jej odkrycia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń