czwartek, 15 kwietnia 2021

Wydawnictwo Amare Książka pt.: „Zamień mnie w krzyk” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Zamień mnie w krzyk”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Amare.





Książka pt.: „Zamień mnie w krzyk” to drugi tom z serii. Tom pierwszy to książka pt.: „Kochaj mnie szeptem”.

Gabriela zrobiła coś, o co nikt by jej nie podejrzewał, strzeliła do męża, aby uratować kochanka. Zszokowana tym, co zrobiła oraz tym, że Eryk i Jeremi się znają, kiedy tylko może, ucieka. Po raz kolejny zraniona, po raz kolejny zdradzona, nie wie, co ma dalej zrobić, tym bardziej że pod sercem nosi dziecko, teraz jest odpowiedzialna nie tylko za siebie. Zamierza zrobić wszystko, aby ta ciąża skończyła się o czasie, aby po raz trzeci nie poronić.
Jeremi nie zamierza się poddać, nie zamierza odpuścić. Kiedy tylko dostaje od Gabrysi szansę i adres, pod którym jest, nie patrząc ile to kilometrów, jedzie do niej. Chce wszystko wytłumaczyć, przekonać o prawdziwości swoich uczuć, przeprosić, że nie powiedział jej prawdy, jednak bał się, że gdy to zrobi, straci ją.
Szczera rozmowa i miłość, jaka ich połączyła, sprawia, że Gabi postanawia dać mu szansę. Chce wziąć rozwód i zacząć życie od nowa z mężczyzną, który jest dla niej dobry. Jednak między nimi coś zaczyna się dziać, Jeremi zaczyna się oddać, a zamiast rozmawiać, milczy. Na dodatek w jej życie wraca Eryk, mężczyzna wiele zrozumiał, uczęszcza na terapię, pracuje nad sobą i zamierza zawalczyć o żonę, którą nadal kocha. Gabrysia zaczyna się gubić, nie wie, co ma zrobić, nie wie jak postąpić. Co się dzieje z Jeremim? Czy Eryk naprawdę się zmienił? Czy tym razem donosi ciążę? Jaką decyzję podejmie kobieta? Czy odnajdzie swoje szczęście?

Pierwszy tom bardzo mi się podobał, wywołał we mnie wiele emocji, dlatego miałam dość spore oczekiwania odnośnie do tomu drugiego. Nie zawiodłam się ani trochę. Historia pozostała ciekawa i wciągająca, a przy tym bardzo emocjonująca. Akcja nadal toczy się szybko, jest pełna zwrotów, momentami mocno zaskakująca.

Bohaterowie zmienili się, niektórzy nawet bardzo.
Gabrysia momentami jest zagubiona, nie potrafi podjąć decyzji. Z jednej strony wie, kogo kocha, z drugiej wie, że nie może myśleć tylko o sobie. To bohaterka, która przeszła bardzo wiele, którą polubiłam i której mocno kibicowałam, chociaż nie zawsze zgadzałam się z jej decyzjami.
Eryka nie lubiłam w pierwszym tomie, był samolubny, egoistyczny, wybuchowy. Liczył się tylko z własnymi potrzebami, ranił żonę zarówno fizycznie, jak i psychicznie. Teraz się zmienił, zrozumiał swój błąd i stara się go naprawić. Poznanie jego przeszłości, tego, jak wyglądało jego dzieciństwo, co stało się na misji w Afganistanie, pozwala nam go po części zrozumieć. Jednak według mnie nic tak naprawdę nie tłumaczy znęcania się nad drugą osobą i pomimo zmiany, ja bym nie potrafiła mu zaufać.

„Zamień mnie w krzyk” to pełna emocji historia, która mnie się zdecydowanie podobała. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo AMARE oraz na FB


Zamień mnie w krzyk

7 komentarzy:

  1. Skoro historia pełna emocji, to ja już dziś chętnie poczytałabym całość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo zaintrygowana tą historią :) To jedna z tych wciągających książek,po której chce się więcej i jeszcze więcej czytać...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń