piątek, 16 kwietnia 2021

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Pechowa dziewczyna" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Pechowa dziewczyna”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Basia ma wszystkiego dość. Praca pod skrzydłami nadopiekuńczej matki nie sprawia jej przyjemności. Mężczyzna, z którym miała plany na przyszłość, zdradził ją, zresztą to kolejny nieudany związek na jej koncie. Kobieta uważa się za pechową, pragnie zmian, dlatego, kiedy przyjeżdża jej ciotka i proponuje, aby wyjechała do niej i pracowała w jej hotelu, nie waha się długo. Wraz z przyjaciółką Sylwią przeprowadza się do Krakowa.
Kobieta zaczyna pracę jako menadżerka w hotelu, zaczyna również studia z tego kierunku. Pomimo natłoku zajęć podoba się jej nowe życie, czuje, że w końcu robi to, co sprawia jej przyjemność. W życiu prywatnym też zaczyna się coś dziać, kiedy poznaje Maksa, który się w niej zakochuje. Tylko czy Basia pozwoli mu się zbliżyć? Czy zaufa kolejnemu mężczyźnie? Czy odnajdzie swoje szczęście?

Na pewno nie jest to jedna z tych książek, od której nie byłam w stanie się oderwać, a jednocześnie nie uważam jej za złą. Historia stwierdziłabym, że była „lekka”, niewymagająca dużego skupienia czy też wielkich przemyśleń podczas czytania, z wolniejszą akcją i bez jej znaczących zwrotów. Mnie się jednak podobała, to jedna z tych książek, która zdaje egzamin podczas leniwego popołudnia, kiedy nie mam ochoty na czytanie pozycji wywołujących wielkie emocje czy zmuszających do sporych przemyśleń.

Basia jest bohaterką, której zachowanie czasem mnie drażniło. Podejmowała nieprzemyślane decyzje, czasami zachowywała się dziecinnie, nie wiedziała, czego tak naprawdę chce. Jedna nie wyobrażam sobie innej bohaterki na jej miejscu.

Według mnie książka pt.: „Pechowa dziewczyna” nie jest hitem, ale jest pozycją wartą przeczytania. Polecam.


Moja ocena – 7\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Pechowa dziewczyna

6 komentarzy:

  1. Lekka tematyka książki,w sam raz na leniwe popołudnie gdy deszcz na dworze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość ciekawa,ale jednak nie w moim typie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość ciekawa,ale jednak nie w moim typie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa książka obyczajowa,jestem ogromnie zaintrygowana by poznać losy głównej bohaterki Basi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń