poniedziałek, 8 marca 2021

lilagness Zakładka - OPINIA

 

Zapraszam na opinię o zakładce do książki, jaką otrzymałam od lilagness.




Na pewno zauważyliście, że uwielbiam rzeczy tworzone ręcznie, z pasją i dbałością o szczegóły. Taka według mnie jest zakładka. Przemyślana i dopracowana w każdym milimetrze, a przy tym piękna.

Zakładka tworzona jest ręcznie, z żywicy epoksydowej.

Jest nieduża, o wymiarach 3,5 × 15 cm grubość 3-4 mm. Szczerze powiedziawszy, kiedy ją zobaczyłam, wydawała się malutka i myślałam, że będzie to niewygodne. Nic bardziej mylnego, używa się jej dużo wygodniej niż zakładki papierowe, jakich używałam do tej pory.

Wizualnie mnie zachwyciła, zarówno ta część z żywicy, jak i zakończenie „frędzelkowi” :)

Według mnie zakładka jest śliczna, zrobiona z dbałością o szczegóły i wygodna z wielką przyjemnością polecam :)


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na strony lilagness:

FB - https://www.facebook.com/resinbylilagness

Instagram - https://www.instagram.com/lilagness/

7 komentarzy:

  1. Śliczna zakładka , chętnie zajrzę i pomyśle o jakiś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta Zinkel9 marca 2021 18:10

    Uwielbiam takie rzeczy, które są robione recznie. To istna sztuka dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa i ładna zakładka

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna zakładka,jedyna w swoim rodzaju.Rzeczy ręcznie robione mają duszę.Przyda się każdemu molowi książkowemu :)

    OdpowiedzUsuń