wtorek, 9 marca 2021

Wydawnictwo Akurat Książka pt.: „Underground" - Receznja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Underground”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Akurat.





Marla ma dwie twarze. Za dnia szanowna pracownica, nocą kobieta bez za hamowań. Chodzi w miejsca, gdzie są ludzie tacy jak ona, gdzie może się napić, zabawić, a jednocześnie pozostaje anonimowa. Jej świat coraz bardziej się zawala, ona coraz bardziej schodzi na dno, choć sama tego nie widzi. Nieraz pijana i naćpana, nie pamięta, co robiła i jak dotarła do domu. Jednak to wszystko ma swój początek, jej psychika nie jest taka bez przyczyny. Nie chce nic z tym zrobić, tak jej dobrze i nawet mężczyźni, którzy chcieliby w jej życiu zagościć na dłużej, niewiele mogą zdziałać, pomimo że jest ich trzech. Czy kobieta zmieni swoje życie? Czy stanie się inna? Czy któryś z jej „adoratorów” będzie na tyle silny, aby ją z tego wyrwać? Czy ona będzie tego chciała?

Przyznam szczerze, że początkowo miałam mieszane uczucia, a pierwsze kilkadziesiąt stron trochę mnie nudziło. Jednak później historia się rozkręca i mnie zaczęła się podobać. Nie jest to zdecydowanie książka dla wszystkich, należy użyć wyobraźni, potrafić „czytać” między wierszami i nie brać wszystkiego dosłownie, a jednocześnie lubić „mocne” książki z seksem, ciętym językiem itp.

Bohaterka na pewno nie zostałaby moją przyjaciółką i nie będę ukrywać, że jej nie polubiłam. Jej zachowanie mocno mnie drażniło i nieraz miałam ochotę nią potrząsnąć. Jednak nie wyobrażam sobie na jej miejscu nikogo innego. Autorka stworzyła bohaterkę, która idealnie nadaje się do tej historii.

„Underground” to książką, w której nie znajdziemy romantycznej historii, jest mocna, momentami wywoływała we mnie złość, jednak mnie się spodobała. Osobiście uważam, że warto było ją przeczytać i polecam.



Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo MUZA SA gdzie znajdzie również książki Wydawnictwa Akurat oraz FB Grzeszne książki


Underground

8 komentarzy:

  1. Książka brzmi ciekawie i intrygująco. Chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta Zinkel9 marca 2021 21:52

    Widziałam fragmenty tej książki i mnie nie przekonała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może niezupełnie moje klimaty, ale mimo wszystko chciałbym przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość ciekawa,aczkolwiek nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi bardzo intrygujaco, cos dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo zaintrygowana książką.Nie zawsze musi być sympatycznie,książka ma swój charakter.Wpisuję ją na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń