piątek, 19 lutego 2021

Wydawnictwo Videograf SA Książka pt.: "Przeznaczenie ma twoje imię" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Przeznaczenie ma twoje imię”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Videograf.






Książka pt.: „Przeznaczenie ma twoje imię” to trzeci tom cyklu Wszystkie nasze chwile.

Tom pierwszy to książka pt.: „Obca miłość”.

Tom drugi to książka pt.: „Zagubieni w kłamstwie”.


Kłamstwo Weroniki wychodzi na jaw i w jednej chwili traci miłość Jusufa. Mężczyzna potrafi przebaczyć wile, ale nie coś takiego. W nerwach dochodzi do szamotaniny, a kobieta ląduje w szpitalu. Tam po raz kolejny kłamie, nienauczona na swoich błędach, informuje go, że poroniła, a po opuszczeniu szpitalnych murów wyjeżdża za granicę.
Mijają lata, a życie Weroniki jest dość poukładane. Za granicą odnalazła stabilizację, poznała ludzi, którzy są dla niej jak rodzice, a jej syna traktują jak własnego wnuka (zresztą on ich nazywa dziadkami). W Polsce utrzymuje kontakt tylko z Jackiem i to śmierć jego ojca powoduje, że postanawia na chwilę wrócić w rodzinne strony.
Chociaż minęły lata, jej serce nie zapomniało, a przypadkowe spotkanie z Jusufem powoduje, że szybciej bije. Nic jednak nie jest proste, dzielą ich kłamstwa, niedomówienia, a na dodatek znowu daje o sobie znać gangster, który nie zamierza dać Weronice spokoju i po raz kolejny zamierza odebrać jej wszystko, na czym jej zależy. Co stanie się w Skarbieszu? Czy powrót był dobrą decyzją? Jak potoczy się ponowne spotkanie Weroniki i Jusufa? Czy po latach mają szansę na odnalezienie miłości do siebie? Czy przeszłość pozwoli im być szczęśliwym?

Pierwsze dwa tomy wręcz mnie zachwyciły i przyznam szczerze, że bałam się trzeciego. Zupełnie niepotrzebnie, autorka mnie bardzo zaskoczyła tym, jak potoczyły się losy bohaterów. Historia po raz kolejny okazała się ciekawa, wciągająca, dynamiczna, pełna zwrotów akcji, zagadek, niebezpieczeństw. Po mimo że książka nie należy do cienkich, nie mogłam jej odłożyć, chciałam od razu poznać zakończenie (które nie będę ukrywać, spowodowało u mnie spore wzruszenie).

Bohaterowie są starsi i dojrzalsi, co widać po ich zachowaniu. Weronika, odpowiedzialna za synka zmieniła swoje priorytety, teraz to on jest dla niej najważniejszy, jego bezpieczeństwo i szczęście.
Poznajemy także bliżej Jacka, który w tomie trzecim zmienia się w mężczyznę, który lubi się zabawić, a kobiety traktuje przedmiotowo. Jednak tylko do czasu.

„Przeznaczenie ma twoje imię” to rewelacyjne zakończenie serii. Wyjaśniają się wszystkie tajemnice, wszystkie sprawy znajdują swój finał. Autorka stworzyła serię, która mnie zachwyciła, którą z ogromną przyjemnością polecam.



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Videograf SA oraz na FB


Przeznaczenie ma twoje imię

8 komentarzy: