sobota, 26 grudnia 2020

Prószyński i S-ka Książka pt.: „Arabska wendeta" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Arabska wendeta”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Prószyński i S-ka.





Arabska wendeta” to kolejny tom Arabskiej sagi. Wcześniejszych tomów nie recenzowała, jednak miałam okazję czytać i osobiście uważam, że powinno się sagę czytać od pierwszego tomu po kolei.

Książka jest wielowątkowa i śmiem stwierdzić, że dość bardzo, dlatego należy czytać w skupieniu, aby się nie pogubić. Warto też czytać tomy po kolei, ponieważ często wątki łączą się z tymi w poprzednich.

Tym razem nie opiszę wam zarysu historii, według mnie nie da się tak, aby za dużo nie zdradzić. Jest zbyt dużo bohaterów i zbyt dużo wątków, aby to zrobić. W książce znajdziemy zdrady, zemsty, realia życia w rodzinach Arabskich, uchodźstwo, traktowanie kobiet, zazdrość, a nawet pandemie COVID-19. Jest naprawdę ciekawa i wciągająca, a każdą kolejną stronę czytałam z dużym zainteresowaniem. Jest bardzo gruba, to ponad 700 stron i można by pomyśleć, że na tylu stronach historia będzie „rozwleczona”, nic bardziej mylnego. Każda strona, każdy bohater, każde zdarzenie jest niezbędne, aby stworzyć tak wciągającą całość.

Bohaterów jest dość dużo, każdy jest inny. Oczywiście są tacy pozytywni i tacy, których od razu się nie lubi.

„Arabska wendeta” to książka, która przenosi czytelnika w Arabski świat, pokazując jego wady i zalety. Ciekawa, wciągająca, wywołująca w czytelniku wiele emocji, niepozwalająca mu się nudzić. To książka, którą według mnie warto przeczytać i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Prószyński i S-ka oraz na FB


Arabska wendeta

7 komentarzy:

  1. Dość ciekawa,ale nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie. Kiedyś czytałam "Arabska żona" i ciepło wspominam książkę, warto przeczytać wszystkie z serii jak widze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nue każdy lubi takie klimaty w ksiazkach ale to id czytelnika zależy czy dana ksiazke da sie przeczytac

    OdpowiedzUsuń
  4. Nue każdy lubi takie klimaty w ksiazkach ale to id czytelnika zależy czy dana ksiazke da sie przeczytac

    OdpowiedzUsuń
  5. Tajemnicza okladka i ciekawy tytuł oraz recenzja bardzo zachecaja do przeczytania. Myślę, ze spodoba się każdemu. Ja jestem bardzo ciekawa ten książki

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna książka,która wzbudza gorące emocje,trzymające w napięciu do ostatniej strony.Jestem bardzo zaintrygowana by książkę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń