niedziela, 27 grudnia 2020

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Pensjonat pod świerkiem” - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Pensjonat pod świerkiem”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





W książce najdziemy opowiadania takich autorów jak Agnieszka Lingas-Łoniewska, Magdalena Knedler, Adrian Bednarek, Jolanta, Kosowska, Nina Reichter, Daniel Koziarski, Anna Kasiuk, Anna Szafrańska. Każde opowiadanie jest inne, w każdym znajdziemy jakąś historię często bolesną, traumatyczną, zmieniającą w życiu wiele. Wszystkie łączy jedna rzecz, a raczej miejsce – Pensjonat pod Świerkiem prowadzony przez rodzeństwo. Część osób trafia tam zgodnie z planem, aby pomyśleć, zmierzyć się z własnymi problemami, przeżyć tam święta, ale niektórzy trafiają tam zupełnie przypadkowo, a pobyt w pensjonacie zmienia wiele.


Opowiadania nie są długie, doskonałe, kiedy nie mamy czasu lub ochoty na długą książkę. Zdadzą egzamin np. podczas podróży pociągiem czy samochodem, umilając ją.


Z książką pt.: „Pensjonat pod świerkiem” miło spędziłam czas, a opowiadania mi się podobały. Według mnie warto je bliżej poznać i przenieść się wraz z bohaterami do pensjonatu pod świerkiem. Polecam.



Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Pensjonat pod świerkiem

10 komentarzy:

  1. Lubię opowiadania, a jeszcze w takim klimacie, to już w ogóle bajka 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna szata graficzna. Książka ciekawa muszę przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa z chęcią przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa z chęcią przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa z chęcią przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepuekna książka mi sie podobala i chetnie siegne po kolejne tej autorki

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie krótkie opowiadania, gdyż nie mam za wiele czasu na czytanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością przeczytam , też lubię krótkie, które się szybko czyta.

    OdpowiedzUsuń
  9. To wyjątkowa książka.Każde opowiadanie to pełnia rozterek i życiowych problemów,nie wszystko zawsze musi być w kolorowych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. panie pewnie książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń